دریچه منهول در سمنان : کاربرد اصلی دریچه های منهول در اصل مخافظت از منهول ها است اما این به چه معنی است محافظت از چی؟ اگر این دریچه ها روی منهول ها و چاه ها قرار نگیرد به راحتی هر چیزی داخل چاه و منهول سقوط میکند. این دریچه ها نیز از جان و مال افراد محافظت میکند اگه دقت کنید تمامی خیابان ها دارای این دریچه ها هستند پس یعنی تمامی خیابان ها دارای چاه های منهول هستند که توسط این دریچه ها پوشیده شده اند اگر این دریچه ها نبود روزانه شاهد سقوط افراد و افتادن وسایل نقلیه در آنها بودیم.

دریچه منهول در سمنان

این دریچه ها در شکل دایرع در قطر ۲۰سانتی متر و۳۲/۵ سانتی و۶۰سانت و۸۰سانتی تولید میشود.این دریچه فقط در سایز ۶۰×۸۰تولید میشود.این دریچه در کلاس های A15وb125وc250وD400 تولید میشود.دریچه منهول نانو کامپوزیت A15:این دریچه تا 5تن فشار را تحمل می کند.دریچه منهول نانو کامپوزیت b125:این دریچه تا 12,5تن فشار را تحمل می کند.دریچه منهول نانو کامپوزیت c250:این دریچه تا 25تن فشار را تحمل می کند.دریچه منهول نانو کامپوزیتd400:این دریچه تا 40تن فشار را تحمل می کند .

دریچه منهول در سمنان

قیمت دریچه فاضلاب در سمنان

در گذشته دریچه های چدنی مورد استفاده قرار میگرفت ک این دریچه ها علاوه بر وزن بالا و قیمت گران مورد سو استفاده و سرقت قرار میگرفت .
کارشناسان در سدد امدند با تولید دریچه ای سبک تر و ارزان تر و غیر قابل سرقت تولید کنند ک‌با تحقیقات صورت گرفته این دریچه از الیاف نانو مفتول میگرد پلیمر سلیس و بتن فراوری شده تولید شد ک با نام دریچه نانو کامپوزیت در بازار ارائه و به تولید رسید لازم ب ذکر است برای باز کردن دریچه از چکش استفاده میکردند ک باعث شکستگی دریچه میشد اما این دریچه ها در برابر چکش مقاوم هستند و نمیشکنند.

آیا از تمامی دریچه های منهول میشود در سمنان استفاده کرد؟

بله از تمامی دریچه های منهول میشود در این شهر استفاده کرد اما حتما قبل از خرید دریچه های منهول باید مشخص کنید مکانی که دریچه در آن کارگذاشته میشود مکانی ترافیکی است یا خیر؟ اگر این مکان تردد خودرو صورت میگیرد باید از دریچه های ترافیکی استفاده کنید اگر در این مکان از دریچه های سبک استفاده کنید صد در صد برای شما دردسر سایز خواهد شد. اما اگر مکان مورد نظر مکانی پیاده رویی است میتوانید از دریچه های کلاس پیاده رویی استفاده کنید که قیمت بسیار پایین تری نسبت به کلاس ترافیکی دارد.

شما میتوانید برای سفارش دریچه های خود و دریافت قیمت های دقیق و به روز با شماره های درج شده در سایت به صورت شبانه روز تماس حاصل فرمایید.(باتشکر منهول سنتر)

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید