دریچه منهول در عراق : بیشتر دریچه هایی که شما از شرکت منهول سنتر خریداری میکنید دارای استاندارد های کامل ملی و خارجی میباشند. استاندارد های خارجی به این دلیل روی این دریچه ها گذاشته میشود که بتوان این دریچه ها را به کشور های دیگر صادر کرد. این استاندارد ها به خوبی اجازه میدهد که از این دریچه ها برای کشور عراق استفاده کنید.

دریچه منهول در عراق

دریچه ها در انواع مختلفی تولید میشود بعضی آنها در برابر گرما و بعضی از آنها در برابر سرما مقاوم هستند. کشور عراق یکی از گرم ترین کشور های خاورمیانه است پس نمیشود از تمامی دریچه ها در آن استفاده نمود. دریچه های کوپلیمری در گرمای بسیار زیاد عراق از بین می‌رود و کارایی آن به درستی انجام نمی‌شود. بیشترین دریچه‌های استفاده شده در این کشور به صورت دریچه های نانوکامپوزیت و دریچه های چدنی است.

دریچه منهول در عراق

صادرات دریچه منهول برای عراق

دریچه منهول در عراق : کشور ایران یکی از بهترین کشور های تولید کننده دریچه های منهول نانوکامپوزیت است این دریچه ها تمامی استاندارد های جهانی را دارد. این محبوبیت باعث شده است که این دریچه ها حداقل یه کشور های همسایه صادر شود.این تنها دریچه های نانوکامپوزیت نیست که به کشور های دیگر صادر می‌شود بلکه دریچه های کوپلیمری و دریچه های چدنی نیز امکان صادرات را دارد و صادر میشود.

استاندارد های جهانی برای دریچه ها چیست؟

دریچه های منهول در قالب های پیش ساخته شده تولید میشود این قالب نیز برای کشور های دیگر کاربرد دارد. سایز های تولید شده برای این دریچه ها 20 . 32 .60 . 80 است این سایز های دریچه های کوپلیمری و نانوکامپوزیت است. تنها دریچه‌ ای که امکان تولید در اشکال و سایز های مختلف را دارد دریچه های منهول چدنی هستند.

وزن صادراتی برای دریچه ها

دریچه ها در سایز های مختلفی تولید میشود اما دریچه های سایز 60 برای صادرات از وزن های مخصوص و دقیقی برخوردار است. وزن دریچه های منهول عبارتند از :

  1. دریچه های منهول نانوکامپوزیت حدود(55 کیلو)
  2. دریچه منهول کوپلیمری حدود ( 15 کیلو)
  3. دریچه منهول چدنی حدود ( 55 کیلو)
  4. دریچه منهول بتنی حدود ( 50 کیلو)

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های بروز لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعته اماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید