لوله کاروگیت در سمنان : لوله های کاروگیت نه تنها در تمامی شهر های ایران استفاده میشود بلکه از آن در تمامی جهان استفاده میشود. بیشترین کاربرد این لوله ها برای انتقال های سطحی آب است برای مثال از این لوله ها برای انتقال فاضلاب های شهری استفاده میشود و یا میتوان از این لوله ها برای انتقال آب های رودخانه یا کشاورزی نیز استفاده کرد. سمنان به دلیل پیشرفت در سیستم های زیر زمینی امروزه استفاده بسیار زیادی از لوله های کاروگیت دارد. این لوله ها سایز ها و انواع مختلفی دارند که در ادامه مطلب توضیح خواهیم داد.

لوله کاروگیت در سمنان

شما میتوانید برای خرید لوله های کاروگیت برای سمنان هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری اقدام کنید. اگر مایل به دریافت قیمت به صورت غیر حضوری هستید میتوانید همین الان به شماره های ما تماس بگیرید تا مستقیم به متخصص و فروشندگان ما متصل شوید. توجه داشته باشید حتما قبل از خرید مشاوره دریافت کنید تا در هنگام خرید مشکلی برای شما رخ ندهد. این لوله ها در دو نوع سبک و سنگین تولید میشوند که هرکدام کاربرد های خاص خود را دارند و ویژگی های نسبتا متفاوتی دارند.

لوله کاروگیت در سمنان

تفاوت لوله های سنگین و سبک چیست؟

شکل ظاهری این لوله ها هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و تنها از نظر وزن باهم متفاوت هستند این تفاوت وزن به این دلیل است که لوله های سنگین تر برای مکان هایی استفاده میشود تردد خودرو های سنگین از روی لوله ها صورت میگیرد و لوله های سبک تر ممکن است آسیب ببینند. از لوله های سبک تر برای انتقال فاضلاب های خانگی و یا انتقال آب های سطحی و کشاورزی استفاده میشود زیرا فشار زیادی روی لوله ها تحمیل نمیشود.

لوله کارگیت دوجداره در سمنان

همانطور که در عکس بالا میبینید یکی از کاربرد های بالای این لوله ها این است که میشود از این لوله های برای اسنفاده به عنوان منهول های ادم رو استفاده کرد. اما باید از سایز های بزرگ ان برای این کار استفاده بشود.برای استفاده باید اول یکسر لوله ها را ببندیم و ارتفاع ان را به دلخواه انتخاب کنیم و بعد ان را در مکان مورد نظر جای گذاری میکنیم و بعد میشود وردی ان را به کمک دریچه های منهول پوشاند. توجه داشته باشید برای این کار باید لوله های کاروگیت باید سایز ان بالای 500 میلی متر باشد.

برای دریافت مشاوره و دریافت قیمت های دقیق و به روز لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید