دریچه منهول در ابیک : شما میتوانید برای خرید دریچه های منهول برای آبیک با شماره های ما در تماس باشید و به صورت حضوری و غیر حضوری خرید خود را انجام دهید.توجه داشته باشید که در هنگام خرید دریچه های خریداری شده فاقد شکستگی باشد و به صورت استاندارد تولید شده باشد و همچنین دارای ضمانت نامه باشد. در هنگام خرید توجه داشته باشید که هر کدام از این سایز ها کاربرد خاص خود را دارد و پیشنهاد میشود قبل از خرید حتما از فروشندگان و متخصصین مشاوره دریافت کنید.

دریچه منهول ابیک

بیشتر دریچه های تولید شده دارای ویژگی های خاصی هستند اما در این شهر میشود از این پوشش های منهول استفاده کرد. هوای خوب باعث میشود که این دریچه ها نه چنان گرم شود تا شل شود نه زیاد سرد است که خشک شود تا بشکند.

دریچه منهول در ابیک

فروش انواع دریچه منهول در آبیک

تمامی دریچه های منهولی که در ایران ساخته میشود طبق استاندارد های ملی و جهانی ساخته میشود زیرا این دریچه ها برای صادرات نیز تولید میوشد. از ضعیف ترین کلاس این دریچه ها میتوان به کلاس A15 اشاره کرد این کلاس برای استفاده در پیاده رو ها طراحی میشود و تحمل وزن این کلاس حدود 5 تن است. از قوی ترین کلاس پیش ساخنه میشود به کلاس D400 اشاره کرد از این نوع برای استفاده در خیابان های اصلی و اتوبان ها نیز استفاده میشود تحمل وزن این دریچه ها تا 45 تن هم میرسد.

برای خرید انواع دریچه های منهول و ثبت سفارش و دریافت قیمت لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید