دریچه منهول فایبرگلاس : فایبرگلاس ها از ترکیب دو یا چند پلاستیک تولید میشوند که مقاومتی بسیار عالی دارند اما وزن بسیار سبکی دارند. اما چرا باید چند نوع پلاستیک و مواد اولیه را ترکیب کرد که به این نوع از دریچه ها دست یافت؟ اصولا پلاستیک ها دارای معایب و ضعف های بسیار زیادی هستند که باید آنها را اصلاح کرد نا بتوان از آن به عنوان دریچه منهول و پوشش های منهول و چاه ها استفاده کرد. دریچه فایبرگلاس به همین منظور تولید شده است که تمامی عیوب پلاستیک ها را برطرف کند اما تمامی ویژگی های پلاستیک را نیز داشته باشد.

دریچه منهول فایبرگلاس

شما میتوانید دریچه های فایبرگلاس را در سایز های مختلفی سفارش دهید اما توجه داشته باشید که تمامی این دریچه ها در 3 کلاس تولید میشوند که به شما اجازه میدهد از این درب ها و پوشش ها برای پیاده رو ها استفاده کنید و از کلاس های دیگر در خیابان ها و اتوبان ها نیز استفاده کنید. رنگ هایی که برای این دریچه ها به صورت پیش فرض در نظر گرفته شده است سفید و مشکی هستند. این دریچه ها همانند دیگر دریچه ها امکان ثبت برند تجاری و لوگو را نیز دارند.

دریچه منهول فایبرگلاس

دریچه فایبرگلاس

برخی از دریچه های هستند که علاوه بر سایز های استاندارد سایز های سفارشی را نیز تولید میکنند آیا دریچه هایی که از جنس فایبرگلاس تولید میشوند نیز همینگونه هستند؟ بله این دریچه ها نیز این قابلیت را دارند شما میتوانید برای سایز های سفارشی خود نیز با ما در تماس باشید. سایز های سفارشی زمانی به کار شما می آید که حفره و چاه ها شما سایز های غیر استانداردی دارند و امکان استفاده از دریچه های از پیش ساخته شده برای آنها وجود ندارد و شما باید از دریچه های سفارشی استفاده کنید که معمولا هم قیمت بالایی دارند. برای انجام عملیات منهول گذاری و اندازه گذاری دهانه چاه با یک متخصص مشورت کنید تا در ادامه و انتخاب دریچه ها راحت تر باشید.

دریچه های فایبرگلاس باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

  1. باید در برابر ضربه های ناگهانی مقاوم باشند.
  2. این دریچه ها در سایز های مختلفی تولید میشوند.
  3. وزن این دریچه بسیار مناسب است با دریچه های سنگین اشتباه نگیرید.
  4. قیمتی که برای این دریچه ها در نظر گرفته شده است بسیار مقرون به صرفه میباشد نسبت به دیگر دریچه ها.
  5. شکل ظاهری این دریچه ها شبیه ها پلاستیک و کوپلیمر میباشد.
  6. حمل و نقل این دریچه ها از هر دریچه دیگری راحت تر است.

دریچه منهول فایبرگلاس دارای گارانتی میباشد؟

بیشتر دریچه هایی که شما خریداری میکنید دارای گارانتی های شکستگی نمیباشند و تعداد محدودی از دریچه ها هستند که تا 5 سال ضمانت و گارانتی شکستگی دارند همچنین دریچه های فایبرگلاس در کلاس های ترافیکی خود دارای ضمانت نامه و گارانتی های شکستگی هستند و شما برای خرید و تایید ضمانت باید تماس بگیرید. توجه داشته باشید ضمانت نامه تنها به نام شرکت خریدار صادر میشود. ضمانت نامه برای دریچه های منهول فایبرگلاس هم بروی فاکتور برای شما ثبت میگردد و هم بر روی ضمانت نامه.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های دقیق و به روز لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.(باتشکر منهول سنتر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید