دریچه منهول در بندرعباس: دریچه در بندر عباس کاربرد های زیادی دارد اما میدانید چرا؟ شهر بندر عباس وسعت بسیار زیادی دارد و سالانه تعداد زیادی برای کار به آنجا میروند و به همین دلیل است که سیستم های زیر زمینی زیادی دارند و باید به وسیله دریچه های منهول محافظت شوند. دریجه های منهول در سایز ها مختلفی تولید میشود که بتوان از بین این دریچه ها به راحتی دریچه های مد نظر را پیدا کرد و استفاده کرد. دریچه های شرکت ما دارای کلاس های مختلفی هستند که از لحاظ قیمتی بسیار مقرون به صرفه هستند و این کمک میکند که دریچه های گران را برای جاهایی که رفت و آمد کم است نخرید و به سراغ دریچه های ارزانتر بروید.

دریچه منهول در بندرعباس

گرما برای دریچه های منهول پلاستیکی مانند دریچه های کوپلیمری بسیار مضر است گرما باعث می‌شود که این دریچه ها مقاومت اصلی خود را از دست بدهند. جنس این دریچه ها بسیار شبیه به دریچه های پلاستیکی می باشد از معایب پلاستیک شل شدن آن در گرمای بسیار زیاد است. اما این مشکل راه حلی دارد راه حل آن استفاده از دریچه های منهول نانوکامپوزیت و یا چدنی است.آیا دریچه های منهول چدنی و دریچه های منهول نانوکامپوزیت در گرمای بسیار زیاد آسیب نمی بینند؟جواب این سوال خیر است این نوع دریچه ها به هیچ عنوان در گرما حتی در حرارت مستقیم آتش آسیب نمی بینند. اما از طرف دیگر دریچه های چدنی ممکن است در گرمای ۵۰ درجه سانتیگراد زیر صفر خشک شود و با کوچکترین ضربه این دریچه ها خورد شود.

دریچه منهول در بندرعباس

فروش انواع دریچه در بندر عباس

تمامی دریچه های تولید شده برای استفاده در شهر بندرعباس مناسب هستند اما تمامی آنها را نمی توان در کوچه و خیابان ها استفاده کرد. از دریچه های پلاستیکی یا کوپلیمری باید در پارکینگ ها و مناطقی که در معرض نور مستقیم خورشید نیستند استفاده کرد. اما از دریچه های نانو کامپوزیت وچدنی به راحتی می شود در کوچه و خیابان ها از آن استفاده کرد. برای ثبت سفارش می توانید با شماره های درون سایت با ما ارتباط برقرار کنید.

قیمت دریچه های منهول چگونه محاصبه میشود؟

قیمت دریچه های منهول معمولا با توجه به لیست های قیمت فروخته میشود. بیشتر دریچه ها از شهر تهران و کارخانه به دیگر مناطق پخش و فروخته میشود و شاید همین باعث شود مقداری قیمت انها در دیگر جاها تغییر کند. اما به طور کلی نباید قیمت این دریچه ها زیاد باهم اختلاف داشته باشد. بعضی از دریچه ها به صورت وزنی و دیگر دریچه ها به صورت کلاس و سایز قیمت گذاری میشود.

آیا نیاز به دریافت مشاوره رایگان و دریافت قیمت های دقیق هستید؟ پس با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی باشیم.( شرکت منهول سنتر )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید