دریچه منهول بتنی سایز 60

دریچه منهول بتنی سایز 60 : دریچه منهول بتنی دایره ای سایز 60 از پر فروش ترین دریچه های منهول در بازار امروز است. شکل و ظاهر این دریچه ها بسیار مناسب است و زیبایی بسیار بالایی دارد. دریچه های منهول بتنی در کلاس های چهل تن و بیست و پنج تن تولید میشود که بسیار مورد استفاده در خیابان ها استفاده میشود. چرا دریچه های بتنی محبوبیت زیادی دارد؟ دریچه های بتنی ضدسرقت هستند به همین دلیل توجه سارقان را به خود جلب نمیکند به همین دلیل خرید این دریچه ها افزایش میابد.

دریچه منهول گرد بتنی سایز 60

دریچه های گرد سایز 60 بیشتر برای استفاده در چاه های فاضلاب استفاده میشود این دریچه ها ادم رو است و به راحتی میشود به داخل انها رفت و بیرون امد. از دریچه های سایز های کوچکتر مانند سایز های 32 و 20 سانت برای استفاده به عنوان دریچه های کنتور تولید میشود. اما بزرگترین سایز این دریچه ها که تا 1 متر میرود برای استفاده در شرکت های مخابراتی تولید میشود. به این دلیل که به راحتی بشود وسایل و سیستم های مخابراتی را از داخل ان عبور داد.

دریچه منهول بتنی سایز 60

روش تولید انی نوع از دریچه ها چگونه است؟

به طور معمول تمامی دریچه های منهول به صورت قالبگیری تولید میشود این قالب ها به صورت پیشفرض در سایز های 20 تا 80 تولید میشود. قالب پیشفرض این دریچه ها در سایز 60 است اما طوقه های انی دریچه ها در قالب های دیگری تولید میشود. یعنی به طور معمول قالب درب و قالب دریچه ها جدا است. قالب های هر کدام از دریچه ها در سایز های مختلف نیز با یکدیگر متفاوت است. یعنی دریچه های سایز 80 از یک طوقه و دریچه های سایز 60 از یک طوقه جداگانه استفاده میکنند.

شرکت منهول سنتر اماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز به صورت 24 ساعت از شبانه روز میباشد برای دریافت مشاوره رایگان و دریافت قیمت های بروز و دقیق لطفا با ما در تماس باشید.

(با تشکر منهول سنتر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید