دریچه منهول در رشت را میتوانید به صورت حضوری و غیرحضوری خریداری کنید اما توجه داشته باشید که برای خرید حتما از فروشندگان و نصاب ها مشاوره دریافت کنید تا بهترین خرید را داشته باشید. دریچه های منهول کاربرد اصلی آنها محافظت از چاه های فاضلاب میباشد اما به مرور زمان و بیشتر شدن سیستم های زیرزمینی دریچه های دیگری برای مصارف دیگر تولید شده اند البته بازم از کاربرد اصلی آنها دور نمیشیم چون میدونیم که کار آنها پوشاندن چاه ها و حفره ها است. برای آب و هوای رشت شما میتوانید از تمامی دریچه ها استفاده کنید و نگران خرابی نباشید چون نه زیاد گرمه که دریچه رو خراب کنه نه اونقدر سرد که باعث خشک شدن و ترکیدن بشه.

دریچه منهول در رشت

  • یک دریچه منهول استاندارد باید بعد از نصب عمری بالاتر از 15 سال داشته باشد
  • تمامی این پوشش های فاضلابی در 3 کلاس ترافیکی و پیاده رویی تولید میشوند
  • امکان تغییر برند و لوگو روی درب اصلی فراهم است همچنین میتوانید رنگ کار را نیز تغییر دهید
  • نصب این دریچه ها بسیار راحت میباشد اما حتما طوقه آن را خریداری کنید
  • امکان نصب به همراه طوقه دست نیز وجود دارد.
دریچه منهول در رشت

دریچه منهول فاضلاب در رشت

در شهر رشت نیز به همین روال است که دریچه های منهول در کلاس های تعیین شده خریداری میشود و اجرا میشود. عدم اگاهی از ویژگی های دریچه های منهول و کلاس های انها باعث بالارفتن هزینه های ان میشود زیرا هر دریچه در هر مکان کاربرد دارد. چگونه میشود تشخیص داد چه دریچه ای برای کجا مناسب است؟ برای بهتر پیش رفتن روند خرید پیشنهاد میشود که قبل از خرید حتما مشاوره دریافت کنید و یا خرید را به به بهده کاردان بسپارید. دقت داشته باشید که دریچه های منهول تنها برای مصارف فاضلابی نیستند و بسیاری از خطوط هستند که در زیر زمین اجرا میشوند و نیاز به ورود دارند پس باید از دریچه های منهول کمک گرفت.

خرید و قیمت دریچه در رشت

قیمت دریچه های منهول ما در تمامی مناطق برای همه شهر ها به یک اندازه میباشد اما ممکن است در بعضی از شهر به دلیل کرایه بالا قیمت این دریچه ها بسیار بالا برود. اگر دریچه های خود را از اما خریداری کنید دریچه ها برای شهر شما توسط یک وسیله نقلیه و یا باربری برای شما ارسال میشود هدف ما کمتر هزینه برای ارسال دریچه ها برای شماست. در هر دو صورت با توجه به قیمت بسیار پایین بار شما تا 300 میلیون بیمه خواهد شد. همچنین ارسال بار توسط خودرو شخصی بسیار با مدت پایین انجام خواهد شد و همچنین برای ارسال باربری نیز سریع ترین باربری را برای شما ارسال میکنیم.(ارسال بار برای باربری را میتوان به صورت سفارشی ارسال کرد.)

برای خرید و قیمت تماس بگیرید.
09120655882
09364553535
09357893474

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید