دریچه منهول در شاهرود : دریچه های منهول در طی سال هایی که سیستم های زیرزمینی شروع به فعالیت کردند یک امر بسیار مهم برای محافظت از منهول ها هستند. شهر شاهرود نیز به دلیل دارا بودن سیستم های زیرزمینی نیازمند استفاده از دریچه های منهول هستند امروزه نه تنها تمامی شهر ها بلکه روستا ها نیز باید از این دریچه ها برای چاه ها و منهول های خود استفاده بکنند. توجه داشته باشید منهول و چاه یک کاربرد را دارند اما از منهول ها برای راحتی بیشتر استفاده میکنند. شما میتوانید برای سفارش و خرید هر نوع دریچه منهول با شماره های ما در تماس باشید.

دریچه منهول در شاهرود

شهر شاهرود به دلیل وسعت بزرگ این شهر دارای سیستم های زیرزمینی بسیار وسیع است. هرچقدر وسعت شهر بزرگتر باشه قطعاً سیستمهای زیرزمینی آن بیشتر می‌شود و نیاز آنها به دریچه منهول بالاتر می رود. شهرهای بزرگ دیگری نیز از این دریچه ها استفاده می کنند و تنها مختص به شهر شاهرود نمی باشد. این دریچه ها نه تنها در شهرهای ایران بلکه در تمامی شهرهای جهان مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل است که این دریچه ها با استانداردهای جهانی و ملی تولید می شود. دریچه های منهول تولید خود کشور عزیزمان ایران است. بیشتر این دریچه ها برای کشورهای همسایه نیز ساده میشود و استقبال زیادی از این دریچه ها از طرف کشورهای همسایه می شود.

دریچه منهول در شاهرود

دریچه منهول فاضلاب در شاهرود

باید بدانید که این دریچه ها تنها برای فاضلاب ها نیست و کاربرد های دیگری نیز دارد. با پدید آمدن سیستم های زیرزمینی برای فاضلاب سیستم های مخابراتی نیز به زیر زمین انتقال پیدا کرد. معمولا دریچه هایی که برای مخابرات استفاده میشوند سایز بزرگ تری نسبت به دریچه های منهول فاضلاب دارند اما چرا؟ به این دلیل که بعضی از مواقع پیش می آید که باید وسایل و ترانس های بزرگی را وارد منهول و سیستم های زیرزمین بکنند و از دریچه های فاضلابی ممکن است عبور نکنند. هر دریچه ای که در سایزی تولید میشوند به صورت استاندارد است و کاربرد های مخصوص به خود را دارند.

ویژگی هایی که باید یک دریچه داشته باشد چیست؟

دریچه هایی که برای خیابان ها استفاده میشوند باید طوری طراحی شوند تا بتوانند فشار های وارد شده را به راحتی دفع کنند این یعنی که کلاس دریچه باید به صورت ترافیکی باشد. تمامی دریچه هایی که میخرید باید بدون کوچکترین ترک و شکستگی باشد تا بتوان حداکثر استفاده را از این دریچه ها کرد. معمولا دریچه های منهول در صورت استفاده صحیح عمری طولانی به مدت 40 سال را دارند که این در بعضی از دریچه ها حداقل میباشد. بعضی از دریچه ها نیز دارای ضمانت نامه و گارانتی شکستگی میباشند.

برای دریافت قیمت و دریافت مشاوره رایگان لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید