لوله کاروگیت سایز 700 : لوله های سایز 700 دوجداره کاروگیت از سایز های بزرگ این لوله محسوب میشود و کاربرد های بسیار زیادی در آب و فاضلاب و همچنین شهرسازی دارد. لوله کاروگیت گزینه مناسبی برای انتقال آب های سطحی و کم فشار میباشد این لوله را میتوانید به عمق خاک ببرید و دیگر نگران شکستگی و خم شدگی لوله در اثر فشار وارده نباشید. طول عمر لوله کاروگیت سایز 700 میلیمتری در صورت استفاده صحیح تا حدود 55 سال میباشد به دلیل بزرگ بودن سایز مناسب برای پل سازی برای عبور ماشین آلات سبک و سنگین میباشد که لایه زیرین جوب قرار میگیرد.

لوله کاروگیت سایز 700

این نوع لوله به دو صورت سبک و سنگین تولید میشود که از لحاظ ظاهری هیج تفاوتی باهم ندارند و تنها تفاوت این لوله ها تنها در وزن آنها میباشد و همچنین تحمل این لوله ها در برابر فشار های وارد شده تفاوت دارد. لوله های دوجداره به این دلیل نام گذاری شده اند که از 2 جداره کاملا متفاوت ساخته شده اند جداره های داخلی کاملا صاف و صیقلی میباشد و سطح بیرونی به صورت مارپیچ یا فنری شکل میباشند که باعث میشود لوله در زیر خاک در جای خود محکم قرار بگیرند.

لوله کاروگیت سایز 700

لوله دوجداره سایز 700 میلیمتر

همه ما می دانیم که لوله های آهنی و بتنی بسیار سنگین است ، ولی لوله کاروگیت از این قاعده مستثنا است ، زیرا وزن این لوله ها  بسیار سبک است و شما به راحتی می توانید آن را حمل کنید. لوله کاروگیت دچار زنگ زدگی پوسیدگی و شکستگی نمیشود و عمر بیشتری نسبت به لوله های پلیکا و آهنی دارد و همانطور که گفتیم در صورت استفاده صحیح طول عمر بسیار زیادی دارند این لوله ها به صورت استاندارد تولید میشوند و باید برای رسیدن به مقاومت نهایی این لوله ها آنها را تا حداقل 1 متر زیر خاک قرار دهید. این نوع لوله در صورت آسیب دیدن به راحتی تعمیر میشود و هزنیه تعمیر این لوله ها در مقایسه با لوله های دیگر بسیار پایین است.

شکل ظاهری لوله های 700 کاروگیت چگونه است؟

شکل لوله کاروگیت از بیرون به رنگ مشکی و مارپیچ است و داخل لوله نیز به رنگ زرد است زیرا رنگ های روشن سوراخ و شکستگی را بهتر نشان میدهد لوله ها باید بدون کوچکترین درز یا ترک و شکستگی باشد زیرا به مرور زمان این لوله ها خراب تر میشود. حتما توجه داشته باشید این لوله ها باید به صورت استاندارد تولید شده باشند و در هنگام خرید باید از فروشندگان این لوله ها درخواست برگه استاندارد و ضمانت نامه را نیز داشته باشید. لوله های کاروگیت در دوقیمت متفاوت به دلیل وزن آنها فروخته میشود توجه داشته باشید که لوله های سبک را به جای لوله ها سنگین اشتباه نگیرید.

صادرات لوله کاروگیت سایز ۷۰۰

با توجه به اینکه ایران یکی از برترین تولید کنندگان لوله کاروگیت در دنیا است و لوله های کاروگیت سایز ۷۰۰ ایران بسیار با کیفیت و از عمر بالایی برخوردار است و با توجه به اینکه کشور های همسایه ما صنعتی نیستند ایران یکی از صادرکنندگان این لوله به کشورهای همسایه از جمله عراق ، افغانستان ، ارمنستان ،‌ ترکمنستان و دیگر کشورهای همسایه است. تمامی شهر های دنیا به دلیل اجرای سیستم های زیر زمینی فاضلاب نیاز به استفاده از لوله های کاروگیت را دارند و تمامی این لوله ها در تمامی دنیا به یک صورت تولید میشود که بتوان از آن در تمامی نقاط دنیا استفاده کرد.

کوپلر و واشر لوله کاروگیت سایز ۷۰۰

شاید به گوش شما نیز نام کوپلر و واشر خورده باشد این ۲ قطعه یا اتصال برای آب بند کردن و نصب لوله کاروگیت است. اگر شما برای خرید کردن قصد خریداری برای لوله کاروگیت دارید باید بدانید این دوره نیاز به نصاب برای نصب ندارد.کوپلر به معنی رابط است یعنی لوله را به یکدیگر اتصال میدهد و واشر به عنوان وسیله‌ای برای جلوگیری از نشت آب بین اتصال دو لوله استفاده می شود باید بدانیم که لوله کاروگیت به صورت فابریک دارای کوپلر اسقیمت لوله کاروگیت سایز ۷۰۰ نسبت به لوله های دیگر بسیار پایین است. باید بدانیم که لوله از مواد اولیه تشکیل شد پس هر چقدر مواد اولیه استفاده شده در لوله کمتر باشد آن نیز ارزان تر است.

از توجه شما سپاس گذاریم برای دریافت قیمت های دقیق و به روز لطفا با شماره های ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید