لوله کاروگیت سایز 1000 :لوله های کاروگیت ۴۰ اینچ همان لوله های ۱۰۰۰ هستند. این لوله های به دلیل بزرگ بودن سایز در انبار های بازر موجود نمیباشد و برای خرید باید به صورت ثبت سفارش اقدام کنید. ابن لوله ها معمولا در هنگام تولید در انبار های خود کارخانه موجود میباشد شما میتوانید به راحتی با تماس با ما از موجودی و قیمت لوله های کاروگیت سایز 1000 مطلع شوید..

لوله کاروگیت سایز 1000

لوله کاروگیت سایز 1000

این لوله به صورت شاخه های ۶متری به فروش می رسد این لوله ها برای اتصال پیدا کردن از نقطه ای یا اتصالی به نام کوپلر استفاده می کنند.کوپلر چیست؟قسمتی از لوله است که باعث اتصال دو لوله میشود و باعث می شود دو لوله در یک دیگر فرو رود.هر چه وزن یک لوله بالاتر رود مواد استفاده برای تولید ان بیشتر است از ان جا ک لوله کاروگیت بسیار سبک است و تولید ان با پیشرفته ترین روش ها صورت می گیرد پس از مواد اولیه کمتری در تولید ان استفاده می شود پس از قیمت بسیار پایین تری نسبت ب باقی لوله ها دارد.

لوله کاروگیت سایز 40 اینچ

عمر لوله کاروگیت سایز ۱۰۰۰ بسیار بالاست زیرا با تکنولوژی به روز تولید شده و عمر این لوله در زیر خاک تا ۵۰سال نیزمی رسد.همچنین این لوله ها با توجه به سایز بالایی که دارد دارای انعطافپذیری بسیار خوبی است. این انعطافپذیری کمک میکند که اجرای این لوله ها بسیار راحت تر باشد زیرا دیگر نیازی نیست بیهوده برای مقداری خم کردن لوله از اتصالات ان استفاده کنید.

چرا سایز این لوله ها را به اینچ تبدیل میکنند؟

بیشتر خریداران لوله ها این لوله ها را به صورت اینچ و یا حتی سانتی متر سفارش میدهند و این بستگی به مشتری دارد که لوله های خود را بر طبق چه واحد اندازه گیری سفارش دهد. تمامی لوله ها نه تنها لوله ها کاروگیت این امکان را دارند که به صورت ( سانتی متر, میلیمتر, اینچ, و … ) اندازه گیری شوند.توجه داشته باشید که این لوله ها به صورت اینچ و بعد به صورت میلیمتری سفارش داده میشوند.

شما میتوانید برای ثبت سفارش و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های ما تماس بگیرید تا به صورت در تمامی ایام هفته حتی روز های تعطیل پاسخگوی شما باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید