اتصالات کاروگیت به منظور متصل کردن و نصب راحت تر لوله های کاروگیت تولید شده اند و انجام این عملیات را بسیار راحت تر و از همه مهم تر ایمن تر کرده است. اتصالات کاروگیت دقیقا از همان موادی تولید شده اند که لوله های کاروگیت نیز تولید شده اند به همین دلیل است که پیشنهاد میشود حتما برای لوله های خود از اتصالاتی همجنس استفاده کنید تا مشکلی برای لوله ها و پروژه ها رخ ندهد. این موضوع نه تنها برای لوله ها و اتصالات کاروگیت است بلکه برای تمامی لوله ها و اتصالات در هرجنسی صدق میکند.

اتصالات کاروگیت

این اتصالات از دو نوع مختلف ساخته و تولید میشوند که تفاوت چندانی باهم ندارند اما از نظر زمان تحویل میتوان آنها را با هم مقایسه کرد اول بیاید ببینیم این دو نوع اتصال چی هستند. نوع اول اتصالات فابریکی هستند که معمولا در کارخانه ها موجود هستند و در مواقع ضروری میتوان این اتصالات را به صورت سایز ها و انداره های استاندارد از نمایندگی ها نیز تهیه کرد اما نوع دوم که اتصالات دست ساز است کاملا برعکس است این اتصال ها باید ساخته شود و معمولا بین 3 تا 4 روز زمان میبرد و میتوان آن را در هر سایزی تولید کرد.

اتصالات کاروگیت

اتصالات دست ساز کاروگیت

همانطور که گفتیم این نوع از اتصال ها برای لوله های دوجداره به صورت سفارشی هستند و شما میتوانید هر نوع از این اتصالات را که خواستید سفارش دهید حتی سایز های دلخواه که استاندارد نیستند نیز قابل تولید هستند. این اتصالات دقیقا از همان لوله تولید میشوند و به کمک دستگاه های جوش حرفه ای آب بندی میشوند و آماده برای استفاده میشوند قیمت این اتصالات نیز با فابریکی تفاوتی ندارد.

کاروگیت چگونه تولید میشود؟

همانطور که در پاراگراف بالا گفتیم اتصالاتی که نمیشود به صورت فابریک تولید شود را به کمک دستگاه های جوش و برش مخصوص تولید میکنند. این اتصالات گاهی در سایز های بسیار متفاوت تولید میشوند که به شما کمک میکند لوله های سایز کوچک را به راحتی به سایز های بالا تر و بزرگ تر متصل کنید. این اتصالات در کارگاه ها به استفاده از ابزار ساخته و تولید میشود و به صورت ابتدایی و آماتور امکان تولید و ساخت این اتصال ها وجود ندارد زیرا آبندی کردن آنها بسیار دشوار است.

 

ویژگی هایی که باید اتصالات کاروگیت داشته باشند

اتصالات کاروگیت دقیقا باید همانند لوله های کاروگت عمل کنند و چیز هایی که لوله ها تحمل میکنند را نیز باید اتصالات آنها همین ویژگی ها را داشته باشند. برای مثال یکی از بزرگ ترین ویژگی هایی که باید این لوله ها تحمل کنند این است که در زیر خاک از خود مقاومت نشان دهند و پوسیده نشوند و در جای خود به خوبی بی ایستند. این اتصالات همانند لوله های دوجداره به خوبی فشاری که از طریق خاک و زمین را وارد میشوند دفع میکند و شکسته نمیشود و یا ترک برنمیدارند. این اتصالات به خوبی آبند شده اند و در هنگام متصل شدن تا سالیان به کار خود ادامه میدهند.

روش استفاده از اتصالات کاروگیت

این اتصالات به دلیل داشتن وزن بسیار پایین نصب بسیار آسانی دارند و به وسیله کوپلر به وسیله یک فشار کوچک جا افتاده و متصل میشوند. توجه داشته باشید به هیچ عنوان از این لوله ها و مخصوصا اتصالات در مکان هایی که فشار آب بالا است استفاده نکنید. این اتصالات دارای یک واشر مخصوص است که در هنگام نصب بین دو سر اتصال و لوله قرار میگیرد که کمک میکند آب بندی کامل تر و صحیح تر انجام شود. پیشنهاد میشود برای انجام عملیات لوله کشی و نصب اتصالات از یک اجرا کار ماهر کمک بگیرید.

با تشکر از وقت شما میتوانید برای دریافت قیمت های بروز و دقیق با شماره های ما در تماس باشید حتی در روز های تعطیل.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید