لوله کاروگیت در زنجان : لوله های کاروگیت در سال های گذشته کاربرد های بسیاری داشته اند و کمک بسیار زیادی به ساخت و ساز و سیستم های زیر زمینی کرده اند. جنس لوله های کاروگیت از مواد اولیه HDPE است که برای تولید همان لوله های پلی اتیلن استفاده میشود. این مواد از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار است که مهم ترین آن عمر و دوام بسیار طولانی مدت این لوله ها در زیر خاک است. لوله هایی که در زیر خاک استفاده میشوند تمامی از جنس پلی اتیلن هستند اما در زمان قدیم از لوله های چدنی و آهنی استفاده میکردند که بیشتر باعث نشتی و سوراخ شدن و حتی خوردگی و پوسیدگی میشدند.

لوله کاروگیت در زنجان

زنجان نیز دارای سیستم های متعدد زیر زمینی است که نیازمند این لوله ها برای انتقال آب های فاضلابی هستند. این لوله ها آنقدر در مصارف فاضلابی استفاده شده اند که نام این لوله ها در بین خریداران به لوله های فاضلابی یا لوله کاروگیت فاضلابی شناخته میشود. تمامی لوله های که در دنیا استفاده میشوند در دو نوع سبک و سنگین تولید میشوند تکرار میکنم در تمامی سایز ها. قیمت این دو نوع لوله با یکدیگر متفاوت است و برای مصارف و پروژه های غیر حساس و سبک تر میتوانید از نوع ارزان تر این دریچه ها استفاده کنید. سبک یا سنگین بودن لوله ها نشان غیر استاندارد بودن این لوله ها نیست تنها این لوله ها از نظر وزنی با یکدیگر متفاوت است و جنس و ویژگی های آن مشابه هم هست.

لوله کاروگیت در زنجان

ویژگی های لوله های کاروگیت

  1. لوله های کاروگیت دارای مقداری انعطافپذیری هستند.
  2. قیمت این لوله ها نسبت به دیگر لوله ها بسیار مقرون به صرفه است.
  3. تمامی لوله های کاروگیت دارای استاندارد کامل میباشند.
  4. عمر این لوله ها در صورت استفاده صحیح در زیر خاک تا 60 سال میرسد.
  5. ظاهر این لوله ها نیز برای انتقال آب کشاورزی و باغچه نیز مناسب است.
  6. تمامی لوله های کاروگیت دارای واشر و کوپلر هستند.

خرید لوله های کاروگیت در زنجان

درحال حاضر هیچ نمایندگی برای فروش دریچه های منهول در زنجان وجود ندارد شما میتوانید برای خرید و دریافت قیمت های لوله ها با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم. قیمت هایی که از شرکت منهول سنتر برای لوله های خود دریافت میکنید همراه با واشر و کوپلر های سرخود است. واشر ها و کوپلر ها برای اتصال لوله ها به یکدیگر کاملا ضروری است و حتما برای آب بندی دقیق و بهتر باید از آنها استفاده شود.

باتشکر از وقت گران بهای شما برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های دقیق و به روز لطفا با مشاورین و کارشناس های ما تماس بگیرید تا به صورت مستقیم با آنها ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید