دریچه منهول در زنجان : امروزه دیگر تمامی شهر ها از دریچه های منهول استفاده میکنند زیرا با پیشرفت شهرسازی نیازمند سیستم های فاضلابی در زیرزمین هستیم و این سیستم ها نیازمند ورودی و خروجی های مخصوص هستند که نیازمند پوشش هستند. دریچه های منهول دارای سایز های مختلفی هستند که کاربرد آنها را مشخص میکند معمولا سایز های بزرگ برای مصارفی است که نیازمند تجهیزات بیشتری هستند مانند مخابرات یا برق و از سایز های دیگر میتوان برای فاضلاب و آب استفاده کرد. شما میتوانید دریچه های مورد نظر خود را برای شهر زنجان به صورت حضوری و غیرحضوری خریداری کنید تمامی درب ها و محصولات ما دارای استاندارد کامل بوده و دارای ضمانت و گارانتی میباشند.

دریچه منهول در زنجان 

  1. توجه داشته باشید دریچه هایی که خریداری میکنید حتی برای کوچه پس کوچه های زنجان هم نیز باید دارای استاندارد باشند
  2. تمامی دریچه های منهول باید دارای طوقه و یک درب اصلی باشند
  3. شما میتوانید دریچه های مورد نظر خود را در سایز های مختلف تهیه کنید
  4. این درب ها در 3 کلاس اصلی ترافیکی و پیاده رو تولید میشوند
  5. شهر زنجان به دلیل آب و هوایی که دارد میتوان در آن از تمامی جنس های موجود دریچه استفاده کرد
دریچه منهول در زنجان

فروش دریچه منهول در زنجان

قیمت دریچه های منهول معمولا بر اساس سایز و تحمل بار دریچه ها تعیین می شود ، یعنی هر چه سایزی دریچه بزرگتر باشد قیمت ان یه دلیل مواد به کار رفته بیشتر بالاتر می‌رود ، هر چه تحمل بار یک دریچه بیشتر شود ضخامت ان بیشتر میشود پس استفاده مواد اولیه در ان بیشتر و قیمت ان بالاتر می رود.برای خرید حضوری باید به نمایندگی های اصلی ما مراجعه کنید اما برای اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره رایگان لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت پاسخگوی شما مشتری های عزیز هستیم. شما میتوانید بر روی فاکتور برای دریچه های ترافیکی از شرکت ما ضمانت نامه و گارانتی شکستگی تا 5 سال دریافت کنید.

قیمت دریچه منهول در زنجان

دریچه منهول در شکل های مختلف تولید می شود دایره ، مربع ، مستطیل ، که دست مشتری را در انتخاب اجناس باز می گذارد . دریچه ها در انواع ابرو و غیر ابرو تولید می شود و بعضی از کارخانه ها دریچه های هوا بند نیز تولید میکنند.قیمتی که ما برای دریچه های منهول خودگذاشته ایم بدون دخالت دیگر فروشندگان بوده پس به صورت مستقیم از خود منهول سنتر خرید کنید تا قیمتی بهتر را دریافت کنید. درهنگام خرید علاوه بر اینکه به قیمت توجه دارید توجه داشته باشید که دریچه های استاندارد ملی را داشته باشید که در بغل کلاس تولید شده نوشته شده است.

کاربرد دریچه های منهول :

1.دریچه منهول در ساختمان سازی برای پوشاندن فاضلاب شهری نیز کاربرد دارد ، به طور مثال در به سالن برای جلوگیری از بیرون آمدن بوی ناخوشایند فاضلاب از دریچه هایی استفاده می شود ک هوا بند است.

2. این دریچه ها برای محافظ از چاه ها و منهول ها طراحی شده است این اصلی ترین کاربرد این دریچه های میباشد و به همین دلیل تولید میشود.

3. دریچه های منهول تنها برای محافظت از منهول ها و چاه ها است و دیگر برای انجام کاری نمیشود از این دریچه ها استفاده کرد.

4. دریچه های منهول کمک میکند که دسترسی به سیستم هایی که در زیر زمین کار شده است راحت تر باشد.

برای دریافت قیمت لطفا با شماره های ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید