دریچه منهول در اردبیل : دریچه های منهول پوشش و محافظ هایی هستند که بر روی دهانه منهول ها و چاه ها قرار میگیرند و فضای بیرون را از فضای داخل جدا میکند و درصورت نیاز دوباره میتوانید درب را باز و بسته بکنید. در بعضی مناطق شهر اردبیل که هوای آن بسیار سرد است پیشنهاد میشود از دریچه هایی که در برابر سرما مقاوم نیستند استفاده نکنید زیرا در صورت سرمای زیاد ممکن است دریچه ها مقاومت خود را از دست بدهند و با کوچکترین ضربه این دریچه ها آسیب ببینند. برای خرید دریچه ها در شهر اردبیل  میتوانید به صورت 24 ساعت با شماره های ما تماس بگیرید خرید از شرکت منهول سنتر به دو روش حضوری و غیرحضوری امکان پذیر میباشد.

ویژگی دریچه های منهول در اردبیل

  1. یکی از ویژگی هایی که دریچه ها دارند این است که به خوبی فشار ها و ضربه های ناگهانی را دفع میکند
  2. عمرمفید دریچه ای که استفاده میکنید باید بیشتر از 10 سال باشند
  3. دریچه های منهول در شکل های گرد و چندضلعی تولید میشود
  4. درب های منهول در اردبیل را میتوان برای مخابرات و فاضلاب استفاده کرد.
  5. توجه داشته باشید درهنگام خرید حتما دریچه ها را با فریم و طوقه نگهدارنده خریداری کنید.
دریچه منهول در اردبیل

فروش دریچه منهول اردبیل

دریچه منهول در اردبیل دو نوع ترافیکی و پیاده رویی در بازار عرضه میشود که در نوع ترافیکی میبایست وزن بالایی را بروی خود تحمل کند و در نوع پیاده رویی تحمل بار دریچه میبایست تا ۱/۵باشد ، شما مشتریان با توجه ب نوع استفاده باید این دریچه ها را خریداری کنید که متحمل دردسر و هزینه های گزاف نشوید. فروش و قیمت گذاری بعضی دریچه ها با هم متفاوت است برای مثال دریچه های چدنی به صورت وزن کشی به فروش میروند اما دیگر دریچه ها قیمت آنها باتوجه به کلاس تولید شده و استاندارد تولید مشخص میشود. شما میتوانید درهنگام خرید از فروشندگان نحوه قیمت دادن و قیمت گذاری را نیز بپرسید.

دریچه فاضلاب در شهر اردبیل

نصب دریچه منهول مبحث پیچیده ای نیست شما باید دریچه را نسبت به به حفره خود خریداری و دریچه را تا طوقه ان در زیر سیمان و وسیله ای باعث شود دریچه از جایه خود تکان نخورد قرار دهید توجه داشته باشید برای اطمینان بیشتر میتوانید از استاد کار راهنمایی بگیرید تا بهترین راه نسبت به استفاده را به شما پیشنهاد دهد. تمامی دریچه ها دارای یک قاب و با اصطلاح فریم است که کمک میکند دریچه ها راحت تر درجای خود بی ایستند.امروزه بیشتر شهر هایی که در حال رشد هستند از دریچه ها استفاده میکنند حتی در بعضی از روستا ها نیز شاهد استفاده از دریچه های منهول هستیم میتوان گفت این محصول یکی از ضروریات برای شهرسازی و روستا سازی میباشد.

برای خرید دریچه های منهول موردنیاز و دریافت قیمت لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم باتشکر مدیریت منهول سنتر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید