لوله کاروگیت در عراق: لوله های کاروگیت به قدری به محبوبیت رسیده اند که نه تنها از این لوله ها در ایران بلکه از این دریچه ها در تمامی دنیا استفاده میشود و از محبوبیت و رضایت بالایی برخوردار است. لوله های دوجداره همان لوله های کاروگیت است که با توجه به اسمی که دارند از دو جداره داخلی و خارجی تشکیل شده اند که هر جداره ویژگی های خود را دارد.

لوله کاروگیت در عراق

با بالا رفتن تولید لوله های کاروگیت در ایران و رعایت استانداردهای جهانی و کیفیت مناسب به این لوله ما توانستیم این لوله های با کیفیت کاروگیت را به کشورهای همسایه از جمله عراق صادر کنیم. به همین دلیل است که تمامی کارخانه‌های تولیدی لوله ها باید استانداردهای جهانی را رعایت کنند رعایت این استاندارد ها باعث می شود که تولید و فروش این لوله ها بیشتر شود و این یعنی درآمد بیشتر. کشور عراق دارای آب و هوای بسیار گرم و خشک می باشد اما لوله های کاروگیت به خوبی این گرما را دفع میکند این لوله ها دارای ویژگی های بسیار زیادی است مهم ترین ویژگی این لوله ها مقاومت در برابر اشعه های فرابنفش دور خورشید هست اما باید دقت داشته باشید این لوله ها در برابر حرارت مستقیم آتش مقاوم نیستند.

لوله کاروگیت در عراق

صادرات لوله کاروگیت برای عراق

طبیعی است لوله هایی که دارای ویژگی های خاص با قیمتی بسیار مناسب هستند بیشتر از دیگر گونه ها به فروش برود. اما چیزی که بیشتر توجه خریداران را جلب می کند وزن بسیار سبک این لوله ها است اما این به چه معناست؟برای حمل و نقل لوله های سنگین قطع کرایه بار و باربری و یا حتی بارگیری بیشتری نیز باید صرف کرد اما لوله های کاروگیت با وزن سبک که دارد از این هزینه ها کم میکند و باعث میشود خرید با هزینه کمتر و کرایه کمتر انجام شود.

لوله های کاروگیت برای صادرات چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

باید توجه داشته باشید که از لوله های کاروگیت در عراق نباید در انتقال آبهای پرفشار استفاده کرد. همچنین لوله ها نباید در برابر حرارت مستقیم آتش و یا حرارت قرار گیرد. لوله های کاروگیت سطح داخلی آنها به رنگ آبی و یا زرد تولید می شود و سطح داخلی آنها به صورت مارپیچ و به رنگ تیره می باشد. در هنگام خرید از استاندارد لوله ها و وزن آن ها اطمینان حاصل فرمایید.

برای خرید و دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی به شما مشتری ها هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید