لوله پلی اتیلن گازی

لوله های پلی اتیلن امروزه کاربردهای زیادی دارد یکی از کاربردهای این لوله ها انتقال گاز است که به کمک لوله های مخصوص خود که به آن لوله پلی اتیلن گازی می گویند عملیات گازرسانی انجام می شود. لوله پلی اتیلن گازی تنها برای انتقال گاز استفاده می شود و دارای شکل ظاهری متفاوتی نسبت به لوله دیگر دارد. این لوله ها دارای ۲۰ بار تحمل فشار می باشد این تحمل فشار همان فشار اتمسفری است که گازها از درون به لوله وارد می کنند. این فشار اتمسفر نه تنها برای انتقال گاز است بلکه برای انتقال تمامی سیالاتی است که از درون لوله عبور می کنند. این دوره‌ها تنها در سه سایز تولید می شود. برای تولید لوله های گازی به صورت سفارش باید از قبل ثبت سفارش انجام دهید زیرا این لوله ها به صورت پیش فرض در این سایت ها تولید نمی شود. توجه داشته باشید که از لوله های پلی اتیلن معمولی نمی شود برای انتقال گاز استفاده کرد و تنها باید از لوله های گازرسانی پلی اتیلن جهت استفاده در مصارف گازی استفاده کنید.

لوله پلی اتیلن گازرسانی

لوله پلی اتیلن گازرسانی دارای خط های زرد رنگ می باشد که سر تا سر لوله را در بر می گیرد این خط ها نشان دهنده این است که لوله برای انتقال گاز تولید شده است. هنگامی که این خطا به رنگ آبی و قرمز تغییر پیدا کند یعنی اینکه این لوله ها برای انتقال آب ها تولید و به فروش می رسد. SDR این علامت نشان دهنده ضخامت لوله های گازی پلی اتیلن است که نشان می دهد ضخامت این لوله ها به چه اندازه است و آیا تحمل فشاری که قرار است سیالات به آنها وارد کنند را دارند یا خیر. هر چه عدد و رقم این SDR بالاتر باشد ضخامت این افزایش
پیدا می‌کند.

ویژگی های لوله گازی پلی اتیلن

  1. مقاومت بسیار مناسب در برابر فشار های اتمسفری گاز.
  2. عمر مناسب و بالا در زیرخاک.
  3. قیمت بسیا مناسب در مقایسه با دیگر لوله ها.
  4. انعطافپذیری مناسب.
  5. شکل ظاهری زیبا.

قیمت لوله پلی اتیلن گازی

این دوره‌ها به دلیل قیمت پایین توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است به طوری که امروز تمامی پیمانکار ها و اجرا کار ها درخواست و سفارش این لوله را دارند. قیمت این لوله ها به قدری پایین است که در برخی سایتها حتی به اندازه قیمت اتصالات فولادی و استیل نیز نمی رسد. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد لوله گازی پلی اتیلن این است که عمر بسیار زیادی حتی در زیر خاک دارد و در صورت استفاده صحیح از لوله ها می شود از آنها تا ۶۰ تا ۷۰ سال استفاده مفید کرد. لوله های پلی اتیلن در برابر خوردگی و اسیدها و همچنین پوسیدگی مقاوم هستند. لوله های گازی به دلیل اهمیت و استفاده از آن ها در پروژه های حساس حتماً باید به صورت استاندارد تولید شده باشد و این استانداردها هم باید به صورت ملی و هم به صورت جهانی باشد. استانداردهای جهانی و ملی برای این است که این نوع از لوله به کشورهای همسایه ایران صادرات می‌شود و باید طبق استاندارد دیگر کشورهای همسایه تعریف کرده‌اند لوله‌ها تولید شده باشد.

لوله پلی اتیلن گازی
فروش لوله پلی اتیلن گازی

لوله های پلی اتیلن گازی به صورت وزنی به فروش می رسد به این صورت که وزن یک متر از لوله را که در سایز خود تولید شده است در مواد اولیه قیمت روز آن نیز متغیر است ضرب میکنیم. وقتی وزن یک متر از لوله را در قیمت مواد اولیه جذب کنیم قیمت یک متر از لوله به دست می آید. دقت داشته باشید که این قیمت‌ها برای برخی از فروشندگان متغیر است برخی به صورت وزنی و برخی به صورت متری به مشتری های خود قیمت می‌دهد.

مشخصات لوله پلی اتیلن برای گاز

لطفاً در هنگام خرید این نوع لوله از استاندارد و مهر استاندارد درج شده بر روی لوله ها اطمینان حاصل فرمایید. به زرد بودن خط لوله ها دقت کنید این خط ها برای انتقال گاز حتماً حتماً باید زرد باشد. دقت فرمایید که از لوله های گازرسانی برای انتقال آب آشامیدنی استفاده نشود موادی که برای تولید این نوع اول استفاده می‌شود بر روی کیفیت آب تاثیر میگذارد. هنگامی که کیفیت آب تغییر کند از حالت آشامیدنی خارج شده و دیگر قابل شرب نمی باشد.

برای دریافت قیمت دقیق و بروز لطفا با شماره های ما در تماس باشید به صورت 24 ساعت پاسخگو هستیم. همچنین میتوانید با گذاشتن نظر با ما ارتباط برقرار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید