دریچه فاضلاب : فاضلاب ها در تمامی شهر های دینا وجود دارد به همین دلیل است که باید از این دریچه ها برای فاضلاب ها استفاده کرد. سیستم های فاضلابی در زیر زمین قرار دارند و در بیشتر مواقع باید توسط کارکنان شرکت فاضلاب چک شوند پس نیازمند ورودی هایی هستند که روی سطح زمین هستند. دریچه فاضلاب وظیفه اصلی آن حفاظت از منهول و چاه ها در برابر سقوط جسم خارجی است. دریچه های فاضلابی به صورت استاندارد دارای سایز و کلاس های مخصوص هستند و کاربرد آن دقیق برای فاضلاب است. دریچه های سایز بزرگ کاربرد های دیگری دارد.

دریچه فاضلاب

همانطور که در بالا گفتیم این دریچه ها مخصوص فاضلاب هستند اما چرا؟ این دریچه ها طوری طراحی شده اند که به راحتی افراد و نیرو های بازدید کننده به داخل منهول بروند. به اصطلاح به این دریچه ها دریچه های آدم رو نیز میگویند و این به معنی است که امکان رفت و آمد افراد از این دریچه وجود دارد. آیا میشود از دریچه هایی که مخصوص فاضلاب نیست استفاده کرد؟ میشود از دریچه های دیگر استفاده کرد اما بهتر است از دریچه ای استفاده شود که تست شده است و راه را راحت تر برای شما میکند. شما میتوانید برای داشتن خرید بهتر و دریافت قیمت های دقیق و به روز با شماره های درج شده در سایت به صورت 24 ساعت تماس بگیرید و در خرید و انتخاب دریچه مشورت کنید.

دریچه فاضلاب

دریچه چاه فاضلاب

دریچه ها تنها برای فاضلاب نیست بلکه این چاه ها برای انتقال سیستم های دیگر نیز میباشد اما امروزه به دلیل گسترش سیستم های زیرزمینی استفاده انها برای این مورد بسیار کاربرد دارد. کاربرد اصلی دریچه ها محافظ و پوشاندن حفهر های چاه است به این دلیل که از افتادن و سقوط افراد و وسایل نقلیه جلوگیری میکند و باعث جلوگیری از هزینه های مضاعف میشود. چاه های زیر زمینی فاضلاب برای دستری اسان و راحت افراد و کارکنان شرکت فاضلاب میباشد. از این چاه ها به راحتی به زیر زمین رفته و مشکلات پیش آمده را نیز بررسی میکنند.اگر این چاه ها وجود نداشت پیدا کردن مشکل بسیار مشکل میشد و هزینه های آن چندین برابر بیشتر میشود. زیرا با پیدا نکردن نقطه دقیق و کندن زمین ممکن اشتباه باشد و باعث اضافه کاری بشود. حتی باعث بهم ریحتن مبلمان شهری میشود.

ویژگی ها و مشخصات دریچه های منهول فاضلاب

  1. دریچه های منهول باید عمری طولانی مدت داشته باشند و در صورت استفاده صحیح عمری تا حدود 60 سال دارند همچنین این دریچه ها دارای ضمانت و گارانتی شکستگی میباشند.
  2. دریچه های منهول باید دارای تست و برگه تاییده فشار باشند تا مشخص شود این دریچه ها چه مقدار فشاری را تحمل میکنند.(برگه تست فشار باید توسط آزمایشگاه های معتبر باشد و همراه به مهر و امضا باشند)
  3. تمامی دریچه های شرکت منهول سنتر در وندور لیست قرار دارند و هر کدام از دریچه های ما را که بخواهید میتوانید استفاده بکنید.
  4. دریچه هایی که خریداری میکنید باید روی درب آن مشخصاتش نوشته شده باشد برای مثال استاندارد دریچه و کلاس تولید شده باید روی درب هکاکی شده باشد.(برای مثال D400 و ISO , EN124) این استاندارد ها نسبت به کلاس دریچه تغییر میکند.

نکاتی که باید برای خرید دریچه های منهول رعایت کنیم چیست؟

هر دریچه ای که خریداری میکنید باید هیچگونه ترک و شکستگی نداشته باشند زیرا در برابر فشار مقاومت آن کم میشود. از دریچه های استاندارد برای مکان های ترافیکی استفاده کنید. نیازی به استفاده از دریچه های ترافیکی برای پیاده رو نیست زیرا درب های ترافیکی نیز دارای تحمل فشار مناسب برای پیاده رو هستند. حتما قبل از خرید دریچه از متخصصین و فروشندگان دریچه مشاوره دریافت کنید تا در نصب و استفاده به مشکل برنخورید.

برای خرید انواع دریچه های منهول میتوانید با شماره های ما در تماس باشید و یا در شبکه های اجتماعی از محصولات ما دیدن فرمایید با تشکر تیم فنی منهول سنتر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید