دریچه منهول سایز 50 در 70 : این نوع از دریچه ها در حال حاظر تنها در یک جنس موجود است و تولید میشود. همانطور که در عکس میبینید این دریچه ها دارای جداره های بسیار زیادی است که باعث میشود آب به سرعت از دریچه ها وارد چاه ها و منهول ها شود. از دریچه های منهول 50 در 70 معمولا برای مناطقی استفاده میکنند که حجم بسیار زیادی آب وجود دارد و نیازمند تخلیه سریع هست. سوراخ ها یا به اصطلاح جدارای های این دریچه ها طوری طراحی شده که هنگام گرفتگی به راحتی بتوان آن را باز کرد.

دریچه منهول 50 در 70

دریچه منهول سایز 50 در 70

همانطور که میدانید این دریچه ها همراه با یک طوقه تولید میشود که باعث میشود پشت تا پشت دریچه سایز آن به 60 در 80 برسد و همین باعث میشود که از هزینه های اضافی برای خرید دریچه های بزرگتر دوری کنید. اگر دارای حفره ای بزرگ تر هستید که از سایز های استاندارد پیش ساخته شده بزرگ تر است باید با ثبت سفارش برای تولید دریچه های منهول بزرگ اقدام کنید تا دریچه ها همراه با دال های بتنی بزرگ تر برای شما طراحی و ساخته شود. توجه داشته باشید درب های اصلی آن سایز آنها قابل تقییر نیست و تنها در طوقه میشود سایز دریچه ها را مقداری جا به جا کرد. از دیگر نام های دریچه منهول سایز 50 در 70 دریچه های 60 در 80 نیز می باشد که با طوقه سایز آن را اندازه میگیرند.

دریچه سایز 50 در 70 فاضلابی

شما مشتری ها عزیز میتوانید هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری از دریچه های 50 در 70 ما بازدید و خریداری کنید. شرکت ما به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا فروش های خودرا نیز به صورت آنلاین انجام میدهد تا خریدی امن و آسان را برای شما به ارمغان بیاورد. دریچه های سایز 60 در 80 یا همان دریچه های 50 در 70 به صورت ابرو تولید میشود و کاربرد اصلی این دریچه ها برای جمع آوری آب های روی سطح زمین است. این دریچه ها امکان ثبت نام و برند تجاری برو آنها وجود دارد همچنین به صورت پیش فرض لوگوی آب و فاضلاب بر روی این دریچه ها وجود دارد و نیاز به هزینه اضافی برای طراحی ندارید.

شما میتوانید برای خرید و دریافت قیمت به روز با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت پاسخگوی شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید