دریچه منهول مشبک به پوشش هایی گفته میشود که میتوانند آب های سطح زمین را به داخل منهول و چاه ها عبور دهند و از به وجود آمدن سیل و آبگرفتگی جلوگیری میکنند این دریچه ها در جنس های مختلفی تولید میشوند که هرکدام از این جنس ها مناسب برای استفاده در یک مکان و پروژه مخصوص میباشند.دریچه های مشبک در دو نوع 24 سوراخ و 8 سوراخ تولید میشوند که میزان ورودی آب را تایین میکنند.

دریچه منهول مشبک

همانطور که در تصویر میبینید بیشتر این دریچه ها به صورت چند ضلعی تولید میشوند زیرا محل قرار گیری این دریچه ها در خیابان در گوشه های خیابان ها و جوب های خیابان استفاده میشوند و به جوب ها در فرایند جمع آوری آب کمک میکنند. این دریچه ها را میتوانید در جنس های نانوکامپوزیت و بتنی و کوپلیمری خریداری کنید اما پیشنهاد ما این است که اگر قصد استفاده از این محصول را در خیابان های اصلی دارید از نمونه نانوکامپوزیت که مقاومت بالاتری دارد استفاده کنید. استفاده از دریچه های استاندارد و با کیفیت باعث بالا رفتن امنیت منهول و چاه میشود و همچنین امنیت را برای افراد درحال تردد نیز به وجود می آورد.

دریچه منهول مشبک

دریچه مشبک فاضلابی

دریچه های مشبک در متریال های مختلف از جمله دریچه های نانو کامپوزیت و بتنی تولید می شود این نوع از دریچه در شهر های بزرگ و شهرهایی که امکان آبگرفتگی در آنها زیاد است استفاده کرد برای مثال بیشتر فروش این دریچه در شهر بزرگ مشهد می‌باشد. بیشترین سفارش های فروش برای شهرداری های این شهر می باشد که درخواست خرید دریچه های منهول مشبک با قدرت انتقال آب بالا می‌باشد. شهر های بارانی از این دریچه ها استفاده می کنند که باعث می شود آب به راحتی از سطح شهر به پایین فاضلاب هدایت شود. دریچه های مشبک نیز در کلاس های مختلف تولید می شود از دریچه های سبک و پیاده روی برای پارکینگ هایی که نیاز دارند آبگرفتگی در آنها وجود نداشته باشد استفاده می شود. از دریچه های مشبک ترافیکی برای جمع آوری آب های سطحی آسفالت و خیابان ها استفاده می شود و امکان عبور خودروهای سنگین از روی این دریچه ها امکان پذیر است.

قیمت دریچه مشبک

دریچه منهول مشترک به دلیل طراحی پیشرفته و مهندسی شده در مقایسه با دیگر دریچه هایی که آب از خود عبور نمی دهند قیمت بالاتری دارد. هنگامی که حفره ها روی دریچه بیشتر میشود تحمل فشار برای دریچه ها سخت تر می شود اما با توجه به نقشه های مهندسی شده و طراحی از پیش طراحی شده باعث می شود که با وجود حفره های زیاد و بزرگ دریچه ها همان فشاری که دریچه های معمولی تحمل می کنند را تحمل کند. قیمت کلاسهای پیاده رویی و سبک این نوع دریچه طبیعتاً از قیمت کلاس ترافیکی آن پایین تر می باشد اگر می خواهید این دریچه را در پارکینگ و مکانهای کم رفت و آمد است استفاده کنید پیشنهاد ما این است که از کلاس پیاده‌روی این دریچه استفاده نمایید.

ویژگی های دریچه ها و پوشش های مشبکی
  1. این دریچه ها در سایز های مختلفی تولید میشوند و این امکان را با شما میدهند تا به راحتی از بین این دریچه ها استفاده کنید
  2. این محصول در 3 کلاس اصلی که یکی از آنها پیاده رویی است و دوتا از آنها ترافیکی تولید میشوند
  3. تمامی دریچه هایی که خریداری میشوند باید به صورت استاندارد باشند و استاندارد ملی یعنی en124 را داشته باشند
  4. عمر مفید این دریچه ها باید بالاتر از 20 سال باشد
  5. دریچه منهول مشبک باید به خوبی آب های سطح زمین را جمع کند و از به وجود آمدن سیل و آب گرفتگی جلوگیری کند
فروش دریچه های منهول مشبک

شرکت منهول سنتر قصد دارد برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس فروش های خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت سفارش اینترنتی انجام دهد. شما فقط کافی است برای ارتباط با ما با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا از مشاوره رایگان برخوردار شوید همچنین ما به صورت 24 ساعت آماده هستیم تا پاسخگوی شما باشیم.(باتشکر شرکت منهول سنتر بزرگترین مرکر فروش دریچه های منهول در ایران و خاورمیانه)

برای خرید و دریافت قیمت لطفا تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید