دریچه منهول مشبک : همانطور که میدانید بعضی از دریچه ها بر روی سطح زمین گذاشته میشوند تا آب های سطحی را به فاضلاب ها انتفال بدهند و از به وجود آمدن سیل یا آبگرفتگی جلوگیری کنند. دریچه مشبک همانطور که در تصویر میبینید دارای شیار هایی در اندازه های مشخص شده میباشند که به راحتی آب را به داخل هدایت میکنند همچنین این دریچه ها را میتوانید در سایز های مختلفی خریداری کنید و پیشنهاد میدیم حتما قبل از خرید با فروشندگان ما مشاوره بگیرید تا بهترین خرید را بین این دریچه ها داشته باشید.

دریچه منهول مشبک

  • این دریچه ها نیز همانند دیگر نمونه ها طول عمر بالایی دارند البته در صورت استفاده و انتخاب درست محصول
  • از دریچه های مشبک برای انتقال آب ها سطحی به داخل منهول یا چاه استفاده میشود
  • امکان ثبت برند و لوگو دقیقا در مرکز دریچه وجود دارد
  • شما میتوانید این دریچه ها را 3 کلاس اصلی یعنی ترافیکی و پیاده رویی خریداری کنید
دریچه منهول مشبک

دریچه مشبک فاضلابی

دریچه های مشبک در متریال های مختلف از جمله دریچه های نانو کامپوزیت و بتنی تولید می شود این نوع از دریچه در شهر های بزرگ و شهرهایی که امکانآبگرفتگی در آنها زیاد است استفاده کرد برای مثال بیشتر فروش این دریچه در شهر بزرگ مشهد می‌باشد. بیشترین سفارش های فروش برای شهرداری های این شهر می باشد که درخواست خرید دریچه های منهول مشبک با قدرت انتقال آب بالا می‌باشد. شهر های بارانی از این دریچه ها استفاده می کنند که باعث می شود آب به راحتی از سطح شهر به پایین فاضلاب هدایت شود. دریچه های مشبک نیز در کلاس های مختلف تولید می شود از دریچه های سبک و پیاده روی برای پارکینگ هایی که نیاز دارند آبگرفتگی در آنها وجود نداشته باشد استفاده می شود. از دریچه های مشبک ترافیکی برای جمع آوری آب های سطحی آسفالت و خیابان ها استفاده می شود و امکان عبور خودروهای سنگین از روی این دریچه ها امکان پذیر است.

قیمت دریچه مشبک

دریچه منهول مشترک به دلیل طراحی پیشرفته و مهندسی شده در مقایسه با دیگر دریچه هایی که آب از خود عبور نمی دهند قیمت بالاتری دارد. هنگامی که حفره ها روی دریچه بیشتر میشود تحمل فشار برای دریچه ها سخت تر می شود اما با توجه به نقشه های مهندسی شده و طراحی از پیش طراحی شده باعث می شود که با وجود حفره های زیاد و بزرگ دریچه ها همان فشاری که دریچه های معمولی تحمل می کنند را تحمل کند. قیمت کلاسهای پیاده رویی و سبک این نوع دریچه طبیعتاً از قیمت کلاس ترافیکی آن پایین تر می باشد اگر می خواهید این دریچه را در پارکینگ و مکانهای کم رفت و آمد است استفاده کنید پیشنهاد ما این است که از کلاس پیاده‌روی این دریچه استفاده نمایید.

ویژگی های دریچه ها و پوشش های مشبکی

دریچه های مشبک را میتوانید در جنس های مختلفی خریداری کنید هرکدام از این جنس ها دارای ویژگی های خاص خود هستند و برای درک بهتر ویژگی این محصول باید بدانید جنسی که خریداری میکنید چه ویژگی هایی دارد. مشاورین ما برای اینکه شما خرید بهتری داشته باشید 24 ساعت از شبانه روز آماده هستند و حتی در ایام تعطیل میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. توجه داشته باشید شرکت ما تمامی دریچه ها را از درب کارخانه برای شما ارسال میکند و دارای استاندارد کامل میباشد که برای صادرات نیز میتوانید استفاده کنید.

برای خرید و دریافت قیمت لطفا تماس بگیرید.
09120655882
09357893474
09364553535

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید