دریچه منهول مخابراتی : همانطور که میدانید سالیانی هست که سیستم های مخابراتی هم در زیر زمین درحال توسعه هستند و در بیشتر شهر ها در حال اجرا هستند و نیازمند پوشش هایی هستند که از منهول ها و ورودی چاه ها مراقبت کنند. یکی از مهم ترین دلایلی که از این دریچه ها استفاده مکنیم است که دسترسی بهتر و راحت تری به داخل منهول داشته باشیم چون درهنگام نیاز به تعمیر و انجام عملیات باید بتوان به راحتی به داخل سیستم رفت و به راحتی نیز خارج شد و دیگر به دنبال کندن زمین نباشیم.

دریچه منهول مخابراتی

دریچه منهول مخابراتی

  1. این نوع دریچه ها باید در سایز های بزرگ خریداری شوند تا در صورت نیاز بتوان تجهیزات و لوازم مورد نیاز را همراه با افراد به داخل منهول فرستاد
  2. دریچه منهول مخابراتی در جنس های مختلفی تولید میشود و بسته به نیاز میتوانید از بین آنها انتخاب کنید
  3. این نوع از پوشش های منهول استاندارد بوده و نام و برند مخابرات بر روی درب اصلی قابل مشاهده است
  4. عمر مفید برای تمامی دریچه ها 20 سال به بالا ذکر شده است البته در صورت استفاده صحیح و نصب درست
  5. امکان تغییر رنگ و برند و لوگو نیز برای این محصول وجود دارد که باید به صورت سفارشی انجام شود
  6. قیمت این محصول از 18,000,000 هزار تومان تا 45,000,000 هزار تومان ادامه دارد

مشخصات فنی دریچه های منهول مخابراتی

همانطور که از نام این دریچه ها پیداست و در بالا گفتیم این دریچه ها برای استفاده به عنوان پوشش های چاه های مخابراتی و زیر زمینی می باشد اما چرا به این دریچه ها مخابراتی میگویند؟من بودن در همه جای دنیا دریچه های مخابراتی بزرگتر از دریچه های دیگر می باشد زیرا باید تجهیزات مخصوص خود را به داخل منهول ها و چاه ها ببرند به همین دلیل باید دهنه یا به اصطلاح ورودی دریچه ها نسبت به دیگر دریچه ها بزرگتر باشد. بیشتر چاه های مخابراتی در جاهایی قرار دارند که عبور خودرو از روی آنها صورت می گیرد اگر این دریچه ها ترافیکی نباشند باعث شکستگی می شود و همچنین می تواند به خود جذب آنها عبور می کند آسیب رساندن همچنین به سیستم های زیرزمینی نیز خسارت های مالی وارد کند. پیشنهاد میشود قبل از خرید دریچه های من بود حتماً مشاوره دریافت کنید تا از خرید مطمئن و امن برخوردار شوید.

فروش و قیمت دریچه مخابراتی

دریچه های مخابراتی مانند دیگر دریچه های منهول دارای انواع و کلاس های مختلفی می باشد که از نظر قیمت با هم متفاوت هستند. فروش این نوع دریچه به صورت کلاس تولید شده می باشد و مربوط به وزن و سنگینی دریچه نمی باشد. فروش دریچه به صورت رینگ و درب میباشد و به صورت جداگانه نه‌تنها کاربرد ندارد بلکه قیمت داده نیز نمی شود هنگام خرید این دریچه باید رینگی که در در آن قرار می گیرد را نیز خریداری کنید مگر نه خطرات خرابی درب ها و طوقه ها به عهده خود خریدار می باشد. قابل توجه باشد که این دریچه ها در متریال های مختلف موجود می باشد که عبارتند از : بتنی, کوپلیمری, نانوکامپوزیت, چدنی, پلی اتیلن, قالب تمامی این دریچه ها به یک اندازه و به یک شکل میباشد اما از نظر تفاوت وزن و تحمل فشار بسیار با هم متفاوت میباشد.

برای دریافت قیمت و مشاوره رایگان لطفا تماس بگیرید ما از ساعت 8:30 صبح تا 23 شب پاسخگوی شما هستیم.
keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید