دریچه های منهول گازی یا زرد رنگ به دریچه هایی گفته میشود که مخصوص برای محافظت از چاه ها و منهول های گاز هستند بله دربعضی از شهر ها نیز سیستم های گازی در زیر زمین وجود دارد و برای تعمیرات باید ورودی هایی برای آن تعیبه نمود اما بیشتر این دریچه ها برای محافظت از کنتور های گاز استفاده میشوند.این دریچه ها را میتوانید در سایز های مختلف تهیه نمایید البته این سایز ها به صورت استاندارد تولید میشوند اما میتوان قبل از خرید سایز مورد نظر خودرا به صورت سفارشی تولید کنید. علاوه بر تغییر سایز میتوانید برند و لوگوی مورد نظر خود را روی درب اصلی اجرا کنید برای مثال میتوانید لوگوی شهرداری منطقه ای را روی آن بنویسید.

دریچه منهول گازی 

  1. این دریچه ها باید حتما در رنگ زرد باشند یا حداقل لوگوی شرکت گاز بر روی آنها خورده باشد
  2. عمر مفید این دریچه ها باید بالای 20 سال باشد
  3. شما میتوانید این محصول را در 3 کلاس اصلی تهیه نمایید
  4. این دریچه ها شامل یک درب اصلی و طوقه یا همان فریم نگهدارنده هستند که حتما باید درهنگام خرید هر دوی آنها را خریداری کنید
  5. قیمت این دریچه ها با محصولات دیگر تفاوتی ندارد
دریچه منهول گازی

دریچه های منهول مخصوص گاز

شرکت ما یعنی بزرگ ترین تولید کننده انواع دریچه ها منهول به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و ویروس پیشرفت کرده آمیکرون قابلیت خرید آنلاین و غیر حضوری برای مشتری های عزیز فراهم کرده است اما شما همچنان میتوانید خرید های خود را به صورت حضوری نیز انجان دهید. شرکت ما فروش را هم به صورت تکی و هم به صورت عمده در دستور کار خود قرار داده است تنها برای خرید کافی است با ما در تماس باشید و با گرفتن قیمت از مشاوره رایگان نیز برخوردار شوید. توجه داشته باشید دریچه منهول گازی باید از طرف شرکت گاز تاییدیه داشته باشد درغیراین صورت درب های خریداری شده فاقد اعتبار خواهند بود و به احتمال زیاد از طرف شهرداری اجازه نصب آن را نخواهید داشت.

رنگ های مختلف برای دریچه های منهول

همانطور که در مطالب های قبل گفته بودیم هر رنگ نشان دهنده کاربرد دریچه ها میباشد. برای مثال همین رنگ زرد هر جا دریچه های منهول به رنگ زرد دیدید بدانید که این دریچه ها مخصوص گاز است. هر دریچه ای که به رنگ آبی مشاهده کردید این دریچه ها کاربردی دیگر دارند. معمولا دریچه هایی که برای آب و فاضلاب یا مخابرات هستند معمولا به رنگ طوسی یا اسفالت هستند. شما میتوانید رنگ های دلخواه خود را به صورت سفارشی برای این دریچه ها سفارش دهید و لوگوی مخصوص خود را نیز بر روی درب اصلی این پوشش های منهول ثبت کنید.همه رنگ های گفته شده در بالا به صورت پیشفرض وجود دارند اما میتوانید رنگ های مورد نیازخود را به صورت سفارشی تهیه کنید تنها کافی است قبل از خرید به صورت سفارشی این دریچه ها را تولید کنید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی به شما هستیم.

برای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.
keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید