لوله پلی اتیلن گازی سایز 40 : لوله هایی گه به طور کامل برای انتقال گاز استفاده میشود لوله گازی نامگذاری میشود. قیمت لوله پلی اتیلن گازی به دلیل مقاومت حساس و تولید حساس تر بالا تر از دیگر لوله ها میباشد. لوله های پلی اتیلن گازی با استفاده از خط های زرد علامت گذاری میشود که باعث میشود این لوله ها درست شناخته و استفاده شود. توجه داشته باشید به هیچ وجه از لوله های پلی اتیلن برای انتقال آب استفاده نکنید زیرا بر روی کیفیت آب تاثیر مستقیم میگذارد.

لوله پلی اتیلن گازی سایز 40

یکی از دیگر ویژگی های این نوع لوله قابلیت مقاومت در برابر خورندگی است بسیاری از لوله ها که به صورت پلاستیکی تولید می‌شود بعد از چند ماهی که در زیر خاک قرار می گیرند شروع به خورده شدن و پوسیده شدن میکند اما این نوع از لوله های پلی اتیلن به دلیل مواد استفاده شده در آن و کاربرد حساس آن که انتقال گاز است این قابلیت را دارد که تا سالیان سال در زیر خاک به کار خود ادامه دهد. همچنین این نوع لوله هنگامی که در زیر خاک قرار می گیرد د حمله جانورانی که در زیر خاک وجود دارد می‌شود و اگر مقاومتی از خود نداشته باشند باعث سوراخ شدن و نشتی لوله ها می‌شود اما نگران نباشید زیرا لوله های پلی اتیلن گازی در مقابل این نوع حملات بسیار مقاوم می باشد. اما تمامی لوله هایی که تولید می شوند علاوه بر مزایا و معایبی نیز دارد یکی از معایب لوله های پلی اتیلن این است که در صورت برخورد مستقیم با آتش آسیب بسیار جدی می بیند و هیچ مقاومتی ندارد پس باید چه کرد که این لوله ها با آتش برخورد مستقیم نداشته باشد؟پیشنهاد ما این است در جاهایی که لوله های گازی در مکان هایی است که امکان آتش سوزی وجود دارد حدود ۳ تا ۴ متر در زیر زمین قرار بگیرد این گونه می شود جلوی برخورد آتش به صورت مستقیم به لوله را گرفت.

اجرا و نصب لوله پلی اتیلن گازی سایز 40 چگونه است؟

این نوع و این سایز از لوله تنها به صورت کلافی تولید می شود شاید فکر کنید که لوله های کلافی بسیار سخت و وقت گیر برای اجرای کار می باشد. اما خیر شما هنگام خرید کلاف های ۱۰۰ متری هیچ نیازی به زدن رابط برای اتصال لوله ها به یکدیگر ندارید.و همچنین اگر مکان مورد نظر در آن قرار می گیرد به صورت پیش فرض و عقب وجود داشته باشد لوله به صورت اتوماتیک وار در جای خود قرار می‌گیرد و مورد استفاده می‌شود. یکی دیگر از ویژگی های بزرگ این لوله ها این است که اتصالات بسیار زیادی برای این نوع سلول وجود دارد اگر اتصالات مخصوص برای لوله های گازی وجود نداشت اصلا نمی شد این لوله ها را به یکدیگر جوش زد پس در هنگام خرید لوله و انتخاب لوله ها از تعداد موجودی اتصالات آن دقیق اطلاعات کسب کنید.

لوله پلی اتیلن گازی سایز 40

روش تولید لوله پلی اتیلن گازی سایز ۴۰

روش تولید این نوع لوله دقیقاً مانند دیگر لوله های پلی اتیلن می باشد اما موادی که برای این دوره استفاده می‌شود از مواد گرید a و نو می باشد زیرا در هنگام تولید این دوره ها اگر از مواد گریدهای پایین تر استفاده کرد باعث ایجاد خطر در هنگام استفاده می‌شود. اول از همه بعد از بلایند کردن مواد یا به اصطلاح مخلوط کردن مواد آن را در کوره ریخته تا به صورت مواد مذاب در بیایند بعد از آن به دلیل سایز ۴۰ بودن باید مستقیم به قالبی که سایز آن ۴۰ هست ریخته شود مواد مذاب ریخته شده توسط میله ای مارپیچی شکل به سمت جلو رانده می شود و بعد از شکل گیری از سمت دیگر دستگاه خارج می شود و به کمک آب سرد که مستقیم از استخر داخل حیاط است خنک می شود تا شکل خود را حفظ کند. بعد از اتمام این مراحل باید لوله ها در انبار کارخانه نگهداری شود تا به مقاومت اصلی خود برسد.

برای خرید لوله های پلی اتیلن برای انتقال گاز لطفا تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهرمند شوید و خریدی راحت تر را تجربه بکنید با تشکر از شما منهول سنتر

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید