لوله پلی اتیلن سایز 63 یکی از محبوب ترین لوله های تولید شده از جنس پلی اتیلن میباشد که برای تمامی مصارف کاربرد دارد این سایز از لوله به دلیل استاندارد بودن سایز در تمامی مصارف امکان استفاده را دارد برای مثال لوله پلی اتیلن سایز ۶۳ را میتوان حتی در شهر را برای فشار آب شهری نیز استفاده کرد. لوله پلی اتیلن سایز ۶۳ گاه برای انتقال آبهای پرفشار استفاده می شود اما نمیتوان از لوله هایی که دارای فشار بار پایین می باشند استفاده کرد زیرا درصد خرابی لوله بسیار بالا می باشد. برای انتقال آب های پرفشار باید از لوله های استفاده کرد که تحمل اتمسفر یا هم فشار باری آن ها بالا می باشد برای مثال برای انتقال های آب سدها نیازمند لوله های پرفشار هستیم اگر در این مناطق که فشار آب به شدت بالاست از لوله های ضعیف استفاده کنیم شاهده خرابی و آسیب لوله ها خواهیم بود‌. از لوله های ۶۳ که دارای مقاومت پایین هستند برای کشاورزی استفاده می‌شود که آب ها را از سمت چاه و رودخانه به سمت
زمین های کشاورزی هدایت می کند.

لوله پلی اتیلن سایز 63

لوله های پلی اتیلن همانطور که از نامشان پیداست از مواد اولیه پلی اتیلن تولید می شود و دقیقا همان خواص و ویژگی های پلی اتیلن را در خود جا داده است برای مثال این گونه ها به شدت در برابر پوسیدگی و خورندگی مقاوم هستند و سالیان سال در زیر خاک دوام خواهند آورد نین این دوره‌ها اگر‌در استفاده صحیح به کار گیری شود عمری تا حدود صد سال را نیز دارد توجه داشته باشید که اگر این دوره ها استاندارد نباشد عمر و کاربرد آنها کمتر می شود. لوله پلی اتیلن سایز 63 سانتی متر به صورت کلافی و هم به صورت شاخه های تولید می شود این لوله ها دارای انعطاف پذیری بسیار بالا می باشد که کمک می کند اجرا و نصب لوله ها بسیار آسان تر شود و دیگر نیازی به استفاده از اتصالات بی مورد و اضافی ندارید.

 

لوله پلی اتیلن سایز 63

اتصال چیست ؟

هر لوله ای برای اجرا نیازمند اتصالات ای از جنس خود می باشد که لوله ها را برای تغییر مسیر یا انشعاب و یا خم کردن به یکدیگر متصل می کند برای مثال اگر بخواهیم یک لوله را به صورت 90 درجه ادامه دهیم باید از زانو های آن لوله استفاده کنیم تمامی لوله های تولید شده دارای اتصالات کافی نمی باشد و ممکن است که ضعف هایی در هنگام نصب و اجرای کار داشته باشد اما لوله پلی اتیلن سایز 63 سانتی برای تمامی اتصالات می باشد و به صورت پیش فرض در کارخانجات به تولید می‌رسد. تمامی اتصالاتی که برای این دوره استفاده می شود نیز باید به صورت پلی اتیلن در سایز 63 تولید شود اگر این سایز کوچکتر باشد نه تنها وارد لوله نمی شود بلکه هزینه های بی مورد برای شما به جا خواهد گذاشت و همچنین اگر سایز بزرگتر را تهیه کنید باعث نشتی و آب بندی شدن لوله می شود.

لوله پلی اتیلن تک لایه سایز 63

لوله های پلی اتیلن لوله های تک لایه نیز می گوید به این دلیل که از یک سطح درست شده اند و مانند لوله های کاروگیت از دو دسته مجزا تولید نشدند اما آیا این که از یک سطح درست شده اند عیب دانسته می‌شود یا مزایای این لوله می باشد؟دقیقاً نمی شود اسم این را عیب یا مزایا گذاشت زیرا روش استفاده و کاربرد این دوره ها با هم متفاوت است برای مثال لوله های کاروگیت در زیر خاک استفاده می‌شود پس نیازمند این است که سطح بیرونی آن در مقابل فشارهای خاک مقاوم سازی شود پس باید سطح جدا از سطح داخلی به صورت مارپیچ داشته باشد. لوله های پلی اتیلن نیازی نیست که تا متراژ زیادی زیر زمین برود و به همین دلیل سطح داخلی و خارجی آن یکی است به همین به آن تک لایه می گویند اما باید قبول کرد که لوله هایی که سطح خارجی و داخلی آنها یکی است از مقاومت بیشتری برخوردار هستند.

کاربرد لوله پلی اتیلن سایز 63

لوله های پلی اتیلن سایز 63 کاربردهای زیادی دارد اما بزرگترین کاربرد آن استفاده از این لوله در صنف کشاورزی می باشد این دوره‌ها به دلیل قیمت بسیار مناسبی که دارند باعث جلب توجه کشاورزان میشود به همین دلیل این لوله را خریداری می کنند. تنها کاربرد این دوره‌ها در کشاورزی نیست بلکه می‌توان از فشارهای مختلف این دوره در صنعت های ساختمان سازی و شهرسازی نیز استفاده کرد زیرا همانطور که در بالا گفتیم این لوله ها تحمل فشار آب های شهری و فشار های قوی را نیز دارد و حتی در این تحمل فشارها دارای قیمتی بسیار مناسب هستند که باعث میشود شما چشم های تان را بر روی لوله های آهنی و مانیسمان ببندید و از مزایا و خواص های این لوله بهره مند شوید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت لوله پلی اتیلن 63 می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید شرکت منهول سنتر همواره آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز می باشد.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید