لوله کاروگیت در شیراز : امروزه نه تنها در کشور ایران بلکه در تمامی دنیا از لوله های کاروگیت استفاده میشود. این لوله ها کمک بسیار مهمی به انتقال آب های سطحی و فاضلاب کرده است. لوله های دوجداره نام دیگر این نوع لوله است که به دلیل استفاده زیاد از لوله های کاروگیت به آن لوله های فاضلابی نیز میگویند. این لوله ها در سایز های مختلفی از کوچک تا سایز های بزرک تولید میشوند که همین باعث میشود انتخاب و استفاده از این لوله ها بسیار راحت باشد.

لوله کاروگیت در شیراز

متاسفانه در حال حاضر هیچگونه نمایندگی در شیراز برای فروش لوله های کاروگیت وجود ندارد و تنها به صورت حضوری در تهران یا آنلاین میتوانید لوله های کاروگیت را خریداری کنید. این لوله ها در سایز های مختلف موجود میباشد و در دو نوع سبک و سنگین میتوانید این لوله ها را خریداری کنید. اکثر لوله هایی که خریداری میشود در زیر خاک کار میشود به همین دلیل دقت کنید که کدام لوله را برای استفاده نیاز دارید. از این لوله ها در زیر پل های پارکینگ ها و جوب ها استفاده میشود.

قیمت لوله دوجداره در شیراز

قیمت لوله های کاروگیت در مقایسه با دیگر لوله ها بسیار به صرفه تر است و میشود کارایی بسیار خوبی از این لوله ها دریافت کرد. چرا به این لوله ها دوجداره میگویند؟ اگر دقت کرده باشید میبینید که این لوله ها از دو جداره کاملا جداگانه تولید شده اند که جداره داخلی به صورت صاف و صیقلی است تا سیالات بهتر از لوله عبور کنند. اما جداره خارجی کاملا بر عکس جداره داخلی عمل میکند این جداره به خوبی داخل خاک گیر میکند و جداره ها باعث میشود لوله ها در خاک تکان نخورند.

لوله کاروگیت در شیراز

ویژگی های لوله کاروگیت چیست؟

همانطور که در تصویر بالا مشاهده میکنید این لوله ها دارای ویژگی های بسیار چشم گیری هستند و اینها تنها قسمتی از ویژگی های لوله های کاروگیت هستند. لوله کاروگیت در صورت استفاده درست عمری بالاتر از حتی 50 سال دارند زیرا این لوله ها طوری طراحی شده اند که در برابر خوردگی مقاومت دارند و تا سالیان سال میتوانند در زیر خاک به فعالیت خود ادامه دهند. همانطور که در بالا اشاره شد به دلیل 2 قسمتی بودن لوله ها کاربرد خود را به خوبی انجام میدهند.

لیست قیمت لوله دوجداره در شیراز

متاسفانه به دلیل نوسان های بازار امکان گذاشتن لیست قیمت وجود ندارد شما میتوانید برای دریافت قیمت با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم. این لوله ها در شاخه های 6 متری همراه به یک کوپلر سر خود به فروش میرسد. این کوپلر ها برای متصل کردن لوله ها به یکدیگر استفاده میشود. این کوپلر ها دارای واشر های آب بندی میباشند تا در هنگام نصب کار اجرا راحت باشد. این لوله ها دارای اتصالات مخصوص که از همجنس همین لوله ها است.

برای دریافت قیمت و دریافت اطلاعات بیشتر و خرید برای شیراز لطفا با ما تماس بگیرید ما به صورت 24 حتی روز های تعطیل پاسخگو هستیم.
keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید