اجرای دریچه منهول : اگر نیازمند نصاب برای اجرا و جایگذاری دریچه های منهول خود هستید همین الان با شماره های ما در تماس باشید نصب این پوشش ها و دریچه ها باید به صورت دقیق و استاندارد انجام شود تا این محصولات به مقاومت اصلی خود برسند. روش های نصب دریچه ها به چند مدل انجام میشود که بهترین آن نصب به همراه آجرچینی میباشد این روش اجرا بسیار مقاوم بوده و همچنین به عمر درب های کار شده می افزاید به تصویر زیر دقت کنید که چگونه به کمک اجر زیر سازی انجام میشود.

اجرای دریچه منهول

اجرای دریچه منهول

  1. برای اجرای صحیح نیازمند زیر سازی درست و صحیح هستید
  2. در هنگام نصب دریچه های منهول به کلاس خریداری شده دقت کنید طوقه نصب شده بعد از نصب قابل تعویض نمیباشد
  3. شما برای نصب پوشش های فاضلابی نیاز به یک درب اصلی و طوقه نگهدارنده دارید
  4. پیشنهاد میشود بعد از نصب محصول تا حداقل یک تا دو روز از روی آن تردد صورت نگیرد
  5. بتن ریزی و سیمان کاری یکی از مهمترین بخش های کار است

جایگذاری و نصب دریچه

بعد از اینکه فریم یا همان طوقه را  محکم سازی کردید میتوانید درب را به راحتی روی طوقه ها قرار دهید. اگر دریچه ها لولا دار بود و امکان جدا کردن دریچه از طوقه نبود به خوبی درب آن را باز کنید تا مشکلی برای درب اصلی پیش نیاید. توجه داشته باشید بتن ریزی روی لولا ها باعث سفت شدن و خراب شدن لولا ها میشود. بعد از انجام همه ی موارد گفته شده دریچه ها شما آماده به کار است. پیشنهاد میشود حداقل ماهی یکبار اقدام به باز کردن دریچه های منهول کنید تاز تجمع خاک و گل در لای دریچه ها جلوگیری تا بعد ها برای باز کردن دریچه به مشکل نخورید.

آیا نیازی به زیرسازی برای اجرا و جایگذاری دریچه است؟

بله صد در صد مخصوصا برای دریچه هایی که در مکان های ترافیکی استفاده میشوند زیرا فشار بیشتری بر روی دریچه ها و مکان استفاده وارد میشود. حتی پیشنهاد میشود برای ایمنی و امنیت بیشتر حتی برای دریچه هایی پیاده روی زیر سازی انجام دهید. زیرسازی مهمترین اصل برای بالا بردن مقاومت دریچه ها و ایمنی است. تمامی موارد گفته شده دربالا مهم ترین چیز هایی بودند که باید در هنگام نصب دریچه منهول به آن توجه کنید.

نصب دریچه منهول

اگر بعد از خواندن متن سوالی درمورد نصب دریچه های منهول داشتید میتوانید با شماره های ما در تماس باشید. دقیت داشته باشید که روش نصب تاثیر بسیار زیادی بر روی مقاومت دریچه ها هنگام وارد شدن فشار نیز دارند. پیشنهاد میشود برای مراحل سفت شدن طوقه چند روزی محل نصب را به کمک علامت های هشدار دهند بپوشانید تا محکم در جای خود سفت شوند.  تکرار میکنم این روش برای تمامی دریچه ها کاربرد دارد و تمامی این دریچه ها به این روش نصب میشوند.

برای نصب دریچه های خود با ما تماس بگیرید.
09120655882
09357893474
keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید