دریچه منهول pvc سایز 40 : دریچه های مربعی در سایز 40 در 40 تنها به صورت pvc تولید میشوند این دریچه ها بیشتر یا شاید در کارخانه های متفاوت تنها به صورت مربعی یا حداقل چهارگوش تولید میشوند. دریچه منهول پی وی سی سایز 40 بیشتر برای اجرا روی منهول ها و چاه های کنتور استفاده میشود اصلا بهتر است که بگوییم این دریچه ها بیشتر برای کنتور ها استفاده میشود. این دریچه ها ظاهری بسیار نزدیک به پلاستیک دارند و همانطور که در عکس های پایین تر مشاهده خواهید کرد رنگ این دریچه ها سفید میباشد. این دریچه ها به دلیل اینکه به راحتی باز و بسته میشوند گزینه مناسبی برای کنتور ها هستند و همچنین وزن این دریچه ها پایین است.(سبک ترین دریچه های حال حاضر در بازار)

دریچه منهول pvc سایز 40

همانطور که گفتیم این دریچه ها مخصوص کنتور ها میباشد ولی آیا این دریچه ها تنها برای همین کار تولید میشوند؟ خیر این دریچه ها کاربرد های بسیاری زیاد دیگری نیز دارد برای مثال : این دریچه ها برای کنتور های آب و گاز استفاده میشوند و همچنین میشود از آن به عنوان دریچه های جعبه فیوز نیز استفاده کرد. این دریچه ها به دلیل نصب آسان و سبکی که دارد این امکان را دارد که آن را روی دیوار نیز اجرا کنند. دریچه هایی که از وزن سنگین برخوردار هستند هنگا اجرا روی دیوار باعث خراب شدن دیوار و ریختن آن میشوند. این دریچه ها اکثر به صورت لولا دار نیز تولید میشوند اما شما میتوانید این دریچه ها به صورت ساده یا همان جداشونده نیز تهیه کنید.

دریچه منهول pvc سایز 40

دریچه منهول سایز 40 در 40 PVC

آیا میشود از این دریچه ها برای مناطق ترافیکی استفاده کرد؟ یعنی میشود از این دریچه ها برای مناطقی که خودرو از روی آن عبور میکند استفاده کرد؟ جواب صد در صد خیر است زیرا این دریچه ها اصلا در اندازه وزن وسایل نقلیه مقاومت ندارند. در آزمایش صورت گرفته توسط تیم منهول سنتر این دریچه ها به خوبی فشار وارد شده توسط پیکان وانت را همراه با بار 700 کیلویی را داشت. دریچه های پی وی سی یا همان pvc تنها در یک کلاس پیاده رویی تولید میشود کدی کلاسی که برای این دریچه ها در نظر گرفته شده است پیاده رویی است.

ویژگی های دریچه های PVC:

  1. وزن بسیار بسیار سبکی دارند.
  2. قیمت مناسب برای استفاده به عنوان محافظ کنتور ها و منهول ها.
  3. نصب و اجرای بسیار راحت.
  4. حمل و نقل و جا به جایی بسیار راحت.
  5. ظاهری شیک و مناسب.
  6. امکان ثبت برند و لوگوی تجاری

موارد استفاده از دریچه های پی وی سی

در بالا گفتیم این دریچه ها بیشتر برای کنتور ها استفاده میشود اما یکی از بیشترین مواردی که این دریچه ها در آن استفاده میشود پارک ها استخر ها نیز هستند. بیشتر دریچه ها به دلیل نداشتن ظاهری زیبا و مناسب این امکان را نداشتند که در پارک ها و استخر ها از آنها استفاده شود. این دریجه ها دارای رده هایی روی درب هستند که هنگامی که از آن در فروشگاه ها استفاده میکنید باعث میشود روی این دریچه ها سر نخورید.(این رده به مرور زمان کمتر میشود اما از بین نمیرود.

شما میتوانید برای خرید دریچه های منهول خود با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز اماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم. (با تشکر مدیریت منهول سنتر)
keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید