دریچه منهول درجه یک : به دریچه هایی که از مواد اولیه درجه 1 تولید شده اند و کیفیت بسیار مطلوبی دارند دریچه های درجه یکم میگویند ولی آیا چرا باید به دنبال دریچه هایی با کیفیت باشیم؟ دریچه های درجه یک بیشتر برای دریچه منهول چدنی و پلاستیکی ها میباشد این دریچه ها گاهی با موادی تولید میشوند که کیفیت خوبی ندارد و از روی ظاهر این دریچه ها میتوان متوجه شد که از چه نوع موادی تولید شده اند. دریچه های درجه یک درسته که قیمت بالاتری داره اما در مدت زمان کاربرد و طول عمر دریچه ها بسیار تاثیر دارد به طور مثال انگار از دریچه های دسته دوم برای منهول ها و چاه های خود استفاده کرده اید. تمامی دریچه های شرکت ما با قیمتی مناسب و کیفیت بالا به مشتری های عزیز عرضه میشود.

دریچه منهول درجه یک

ویژگی دریچه منهول درجه یک

  • معمولا وزن آن طبق استاندارد ها طراحی شده به طور مثال دریچه های ترافیکی باید وزن در حدود بالای 60 کیلو گرم داشته باشند
  • این دریچه ها را میتوان در مقایسه با ظاهر دیگر دریچه ها که از کیفیت پایین تری برخوردار است تشخیص داد.
  • دریچه درجه یک (1) از عمر بالاتری نسبت به دریچه های بی کیفیت برخوردار است به طور مثال اگر یک دریچه بی کیفیت در زیر نور مستقیم آفتاب قرار بگیرد مقاومت خود را از دست میدهد و پوک میشود اما دریچه در 1 این طور نیست.
  • روی درب این دریچه ها استاندارد های ملی en124 نوشته شده است و همچنین باید کلاس های تولید شده روی درب نوشته شده باشد
  • اگر چه دریچه های درجه یک از قیمت بالاتری برخوردار هستند اما کاربرد بیشتری و ویژگی های بیشتری نسبت به دریچه های بی کیفیت دارند.

انواع دریچه منهول درجه یک

بیشتر دریچه های منهول از مواد اولیه ای تولید میشوند که در دو نوع درجه یک و درجه دو تولید میشوند اما بیشترین دریچه هایی که به صورت مواد دسته دوم و بی کیفیت ساخته میشوند دریچه های پلاستیکی و چدنی هستند. در هنگام خرید این دریچه ها حتما دقت داشته باشید که از مواد درجه یک و باکیفیت تولید شده باشد. راه حل این موضوع خرید از فروشگاه های معتبر و نمایندگی های معتبر دریچه منهول میباشد کارشناسان ما با صداقت و همکاری با مشتری بهترین گزینه ها را به مشتری پیشنهاد میدهند و شما را در خرید اقلام مورد نیاز یاری میکنند.

عمر دریچه های درجه 1 چقدر است؟

درهنگام خرید و نصب دریچه منهول یکی از مهمترین موضوعات انتخاب درست محصول طبق مکان مورد استفاده است به طور مثال اگر نیاز دارید دریچه را در مکان های پر تردد وسایل نقلیه استفاده کنید باید حتما از دریچه های ترافیکی استفاده بکنید. اگر این دریچه ها در محلی استفاده میشود که تردد وسایل نقلیه صورت نمیگیرد بهتر است از دریچه ها کلاس پیاده رویی اسفتاده کنید که متحمل هزینه های بالاتر دریچه های سنگین تر نشوید. اگر تمام این نکات را رعایت کنید عمر دریچه های ممکن است تا 50 سال و یا بالاتر نیز برسد اما در صورت استفاده نادرست و رعایت نکردن استاندارد ها و استفاده از دریچه های بی کیفیت و نادرست قطعا شما را متحمل هزینه های اضافی و گاهی جانی میکند.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید