دریچه منهول p.p : دریچه های منهول پ پ وزن سبکی دارد به همین دلیل میتواند گزینه خوبی برای استفاده از این دریچه ها در ساختمان ها و پارک ها باشد و حتی میتوانید نصب این دریچه ها را نیز خودتان انجام دهید. این نوع از پوشش های منهول بیشتر در مکان های غیر ترافیکی استفاده میشود زیرا در برابر دیگر دریچه ها مقاومت بالایی ندارد که شهرداری ها اجازه استفاده از این دریچه ها را به شما بدهد. دریچه P.P در سایز های کوچک که از 20 سانت است تولید میشود و تا سایز های نزدیک به 60 ادامه دارند.

  • دریچه منهول P.P

  • رنگ این نوع دریچه ها قابل تغییر است و شما هر رنگی را میتوانید برای این دریچه ها انتخاب کنید و یا حتی بعد ها رنگ این دریچه ها را عوض کنید.
  • دریچه های منهول P.P بیشتر برای محافظت از منهول ها استفاده میشود و سایز های مناسبی نیز برای انجام این کار دارند.
  • درب این دریچه ها همراه با یک قلاب و دستگیره تولید میشود که کمک میکند درب راحت تر از طوقه بلند شود.
  • پوشش های منهول پ پ به همراه یک طوقه عرضه میشوند که هردو از یک جنس تولید شده اند.
  • وزن این دریچه ها بسیار سبک است و به همین دلیل است که نصب و جا به جایی این دریچه ها بسیار آسان است.
دریچه منهول p.p

دریچه های منهول (پ پ)چیست؟

شکل ظاهری این دریچه ها بسیار شبیه به پلاستیک ها است و به همین دلیل است که وزن بسیار پایینی دارد این دریچه ها کاربرد های خاص خود را دارد که باعث محبوبیت بالای این دریچه های میشود. قیمت این دریچه ها نیز بسیار مقرون به صرفه است و حتی میتوانید از این دریچه ها برای استخر ها نیز استفاده کنید درب این دریچه ها طوری طراحی شده اند که اگر درحال قدم زدن در بیرون آب باشید امکان لیز خورد وجود ندارد. از این دریچه ها میتوان در پارک ها نیز استفاده کرد زیرا در هنگام زمین خوردن باعث زخمی شدن افراد نمیشود.

آیا از دریچه های پ پ استفاده کنیم و خرید کنیم؟

این دریچه ها گفتیم که چه کاربردی دارند و اگر برای این مصارف دریچه لازم دارید حتما خرید کنید ولی اگر میخواهید از دریچه های p p در خیابان استفاده کنید شهرداری این اجازه رو به شما نمیدهد زیرا استاندارد های لازم را برای این استفاده ندارند. دریچه منهول p p حداکثر 12 تن فشار تحمل خواهد کرد این تحمل برای دریچه های پیاده رویی است که برای تمامی دریچه ها این کلاس تولید میشود. 12 تن کلاس تولیدی است و نشان دهنده 12 تن بودن دریچه ها نیست و ممکن است بعضی دریچه ها بیشتر و بعضی ها کمتر نیز تحمل کنند.

1 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید