دریچه منهول پلاستیک فشرده : امروزه دریچه های منهول در جنس های بسیار مختلفی تولید میشوند که هرکدام از آنها دارای ویژگی های مخصوص خود هستند در این مطلب میخواهیم به دریچه های پلاستیک فشرده اشاره کنیم که وزن بسیار سبکی دارند اما از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند. فشرده سازی پلاستیک ها باعث میشود مقاومت این دریچه ها بسیار بالا برود و همین امر باعث میشود این دریچه ها در کلاس های مختلف ترافیکی و پیاده رویی تولید شوند. این درب ها نه تنها دارای ضمانت و گارانتی شکستگی میباشند بلکه دارای استاندارد EN124 بوده که این امکان را فراهم میسازد از این دریچه ها برای کشور های همسایه نیز استفاده شود.

دریچه منهول پلاستیک فشرده

  • امکان تغییر رنگ و برند و لوگو برای این دریچه ها وجود دارد
  • دریچه منهول پلاستیک فشرده را میتوانید حتی در خیابان های اصلی استفاده کنید
  • قیمت این درب های فاضلابی نسبت به دیگر دریچه ها بسیار به صرفه است
  • عمر مفید این محصول در صورت نصب درست و استفاده صحیح بالای 10 تا 15 سال میباشد
  • رنگ پیشفرض برای این درب های مشکی میباشد
دریچه منهول پلاستیک فشرده

دریچه پلاستیک فشرده

درهنگام خرید توجه داشته باشید همراه با خرید درب اصلی طوقه را تهیه نمایید و حتما طوقه و درب اصلی از جنس همان پلاستیک فشرده باشند تا مقاومت بهتری به شما بدهند. این دریچه ها دارای شیار ها و جا دستی هایی بر روی طوقه میباشند که اول جا به جایی را برای شما بسیار آسان میسازد و دوم اینکه نصب آن را بهتر میکند و مقاومت تر میشود به طور مثال از داخل سوراخ ها یا همان شیار ها میتوان میلگرد جاسازی کرد. از وزن دریچه های فشرده سازی شده که از پلاستیک تولید شده اند میتوان تشخیص داد که دریچه ترافیکی است یا برای پیاده رو تولید شده است همچنین دقت داشته باشید که کل دریچه را در یک کلاس مشخص شده خریداری کنید.

چرا باید دریچه های منهول استاندارد تهیه کنیم؟

در برخی از مکان ها و پروژه ها لازم است که دریچه ها استاندارد باشد زیرا نیاز به تایید شهرداری میباشد و اگر از دریچه هایی استفاده کنید که مورد تایین شهرداری نباشد اجازه استفاده ندارید. استفاده از محصولات استاندارد همیشه باعث بالا رفتن امنیت میباشد تصور کنید از روی منهول ها و چاه هایی قدم برمیدارید که استاندارد نیست و هر لحظه ممکن است باعث فروریختن دریچه یا شکستن شود.(امکان چاپ و طرح زدن الکی و بیخود روی دریچه ها امکان پذیر نیست زیرا از روی ظاهر و وزن و جنس دریچه همه چی مشخص میشود که درون دریچه چه میگذرد.

لیست قیمت دریچه های منهول پلاستیک فشرده

متاسفانه به دلیل نوسانات بازار امکان گذاشتن لیست قیمت وجود ندارد شما میتوانید به راحتی با شماره هایی که در سایت درج شده تماس بگیرید و قیمت محصول مورد نظر خود را دریافت کنید. همه ی محصولات شرکت ما با بالاترین کیفیت ممکن به مشتری ها عرضه میشود شما پایین ترین قیمت را از ما دریافت خواهید فقط کافی است قیمت دریچه های پلاستیک فشرده ما را با دیگر شرکت ها مقایسه کنید و با ارائه فاکتور معتبر در صورت بالاتر بودن قیمت تخفیف دریافت کنید

دریچه منهول پلاستیک فشرده شده چیست؟

ظاهر این نوع از درب های منهول بسیار شبیه به پلاستیک میباشد و به همین دلیل این دریچه ها را به این نام میشناسند اما عبارت فشرده شده به دلیل بالا بودن مقاومت این دریچه ها است و بیشتر افراد انتظار کمی از این دریچه ها دارند. عبارت فشرده شده به دلیل مقاومت بالا و به دور از انتظار این دریچه ها است و شما میتوانید این دریچه ها را به راحتی در سایز های مختلف حتی در خیابان ها نیز استفاده بکنید. میتوانید برای خرید این دریچه ها هم به صورت غیرحضوری و آنلاین اقدام کنید و هم به صورت حضوری با مراجعه به نمایندگی های ما خرید خود را انجام دهید با تشکر.

برای دریافت قیمت لطفا با ما تماس بگیرید.
09120655882
09357893474

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید