کفشور چدنی : آیا تا به حال به این فکر کردید که باران شدیدی بیاد و بالاپشت بوم یا پارکینگ هم راهی برای خروج آب نداشته باشه چی میشه؟ کفشور ها دقیقا برای همین مورد تولید شده اند کفشور های چدنی دقیقا بر روی ورودی لوله ها قرار میگیرند تا از وارد شدن جرم و آشغال های اضافی جلوگیری کنند. یکی از ویژگی های بسیار مهم این کف شور ها دقیقا همین است که عمر لوله کشی را بسیار بالاتر میبرد و از کیپ شدن و گرفتگی لوله ها جلوگیری میکند حتی در برخی موارد مشاهده شده جانوران زنده نیز به داخل این لوله ها و چاه های خروجی سقوط کرده اند و علاوه بر بوی بد باعث گرفتگی آن نیز شده اند پس باید توجه داشته باشید که استفاده از این محصول بسیار ضروری میباشد.

کفشور چدنی

  1. کفشور های چدنی دارای تنوع سایزی بسیار زیادی است که در دیگر جنس ها شاهد آن نیستیم
  2. از جنس چدن این کفشور ها میتوانید برای کف پارکینگ ها که رفت و آمد خودرو صورت میگرد استفاده کنید زیرا به شدت مقاوم هستند
  3. عمر بسیار طولانی مدتی دارند و با یک بار خرید دیگری نیازی به خرید دوباره یا جایگزین کردن آن نخواهید داشت
  4. کفشور ها دارای سه تیکه اصلی هستند که برای نصب بسیار کارآمد هستند
  5. از این کفشور ها میتوانید در پشت بام و پارکینگ ها به راحتی بدون زنگ ضدگی استفاده کنید.
کفشور چدنی

کاربرد اصلی کف شور چدنی چیست؟

کاربرد اصلی تمامی کفشور ها نه تنها چدنی این است که بین ورودی لوله ها فاصله ایجاد کند و از نفوذ رسوبات و سیالاتی که باعث گرفتگی لوله میشوند جلوگیری کنند همچنین باعث بالاتر رفتن عمر سیستم لوله کشی شده و هزینه های اضافی برای بازکردن لوله های گرفته در امان هستید. به دلیل عمر بالای این محصول بعد از خرید دیگر نیازی به خرید مجدد نخواهید داشت البته که قیمت این کف شور ها بسیار ناچیز میباشد و برای تمامی ساختمان ها پشت بوم ها و پارکینگ ها ضروری است. تمامی محصولاتی که از شرکت ما خریداری میکنید از بهترین مواد اولیه تولید شده است هچنین برای محصولاتی که نیاز است برگه های آزمایشگاه و برگه های استاندارد موجود میباشد.

آیا کفشور ها سرقت میشوند؟

جواب قطعا بله است این کفشور ها به دلیل اینکه از مواد اولیه گران تولید میشوند و همچنین به این دلیل که ارزش بازیافت شدن را دارند توجه سارقین را به خودجلب میکنند. برای جلوگیری از سرقت شدن میتوانید بین درب و فریم کفشور جوش بزنید اما با این اقدام دیگر نمیتوانید کفشور را باز و بسته کنید و نیازی هم به انجام این کار ندارید پس باخیال راحت کفشور های خود را ضدسرقت کنید. برای باز و بسته کردن کفشور هایی که چندین سال است استفاده نشده است از ضربه زدن به وسیله پتک خوداری کنید زیرا باعث آسیب رسیدن به آن میشود برای باز کردن به وسیله یک میله میتوانید به راحتی آن را بازکنید و بعد دوباره صحیح و سالم به جای خود بازگردانید.

باتشکر برای دریافت قیمت لطفا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید