کفشور سایز 20 در 20 چیست و چه کاربردی دارد؟ از کفشور ها معمولا در ساختمان ها استفاده میشود و کمک بسیار زیادی به جمع آوری آب میکند و از ابگرفتگی هایی که به دلیل کثیفی و آشغال ایجاد میشوند جلوگیری میکنند. بیشتر از این کفشور ها برای پشت بام و پارکینگ ها استفاده میشود تصور کنید که بارندگی شدیدی شده و باید آب های جمع شده در پشت بام و پارکینگ تخلیه شود و اگر این کفشور ها نباشد ممکن است لوله ها کیپ شده باشد و امکان تخلیه وجود ندارد پس حتما باید از این محصول بر روی لوله های خروجی آب استفاده شود.

کفشور سایز 20 در 20

کفشور سایز 20 در 20

کفشور های سایز 20 را میتوانید در جنس های مختلفی تولید کنید که هرکدام از این جنس ها دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند که در ادامه مطلب به آن میپردازیم. پر استفاده ترین سایز کفشور ها معمولا سایز 20 در 20 است و در صورت بروز هرگونه مشکل به راحتی میتوانید یک کفشور در این سایز را جایگزین کفشور قبلی کنید. این محصول در وزن های متفاوت تولید میشود و مشتری ها میتوانند به راحتی طبق نیاز خود این کفشور ها را تهیه و استفاده کنند کف شور سایز 20*20 معمولا در آشپزخانه ها و کارخانه ها نیز کاربرد دارد و به خوبی میتوان بر روی لوله های فاضلاب نصب گردد با نصب یک بار از این کفشور ها تا چندین سال نیز به خرید این محصول نخواهید داشت.

ویژگی کفشور های سایز 20

  1. سهولت و در دسترس بودن برای خرید
  2. تنوع در وزن و جنس های تولید شده برای این محصول
  3. مقاومت در برابر اسید و گاز های مخرب فاضلاب یکی از ویژگی های بسیار مهم این کف شور ها میباشد
  4. قیمت کفشور 20 سانتی بسیار مقرون به صرفه میباشد
  5. به دلیل سایز استاندارد حمل و نقل و نصب بسیار راحتی دارند
  6. عمر مفید این کفشور ها در صورت استفاده صحیح و نصب مناسب تا 10 سال میباشد
  7. این محصول تا حد زیادی از سقوط اشیاء به داخل مسیر فاضلاب و گرفتگی لوله ها جلوگیری میکند

روش نصب کفشور چگونه است؟

هر کدام از کفشور ها دارای طوقه و درب اصلی میباشد که برای نصب اول از همه باید طوقه را داخل بزارید و بعد از خاک گذاری و آسفالت کردن میتوانید درب اصلی را کاربزارید. بعد از نصب کفشور نیاز است چند روزی از نصب بگذره تا به مقاومت نهایی برسند تا بتوان از آن استفاده کرد. برای خرید این کفشور میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم برای دریافت مشاوره رایگان نیز میتوانید با ما تماس بگیرید.

برای دریافت قیمت لطفا تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید