دریچه منهول ماشین رو : شاید به این فکر کرده باشید که خرید دریچه منهول کار بسیار ساده ای است و نیازی به تجربه نداره اما کاملا در اشتباه هستید زیرا انواع بسیار زیادی دارند و هرکدام از این دریچه ها به منظور خاص خود تولید شده اند که باید در هنگام خرید به آن دقت داشته باشید. اول از همه باید بدانید قیمت دریچه های منهول ماشین رو با دیگر نمونه های معمولی تفاوت دارد زیرا از وزن بیشتری برخوردار است و در نتیجه مقاومت آن بسیار بالا میباشد. دریچه ماشین رو یک اصطلاح عامیانه میباشد که نشان دهنده مقاومت این درب های فاضلاب یا بهتر بگم پوشش و محافظ های فاضلاب است یعنی نشان میدهد که مقاومت این محصول در حد مقاومت فشار وارد شده از طرف خودرو میباشد.

دریچه منهول ماشین رو

  • این دریچه ها باید مقاومتی بسیار بالا در برابر فشار های وارد شده از سمت خودرو ها باشند
  • حتی سایز های کوچک این دریچه های منهول را میتوانید به صورت ماشین رو تهیه نمایید
  • در صورت استفاده درست و نصب صحیح عمر این درب ها بالاتر از 10 سال میباشد
  • به نشانه استاندارد یعنی en124 که استاندارد ملی میباشد توجه داشته باشید
  • حتما در هنگام خرید این دریچه ها از فروشندگان ضمانت و گارانتی شکستگی دریافت کنید
دریچه منهول ماشین رو

چه دریچه هایی ماشین رو هستند؟

همانطور که در بالا توضیح دادیم دریچه هایی که تحمل فشار وسایل نقلیه را دارند ماشین رو هستند اما آیا این دریچه ها در تمامی جنس ها مقاومت این فشار را دارند؟ بله بیشتر دریچه هایی که در جنس های مختلف تولید میشوند نیز تحمل این حجم از بار و فشار را دارند اما باید توجه داشته باشید که چه کلاسی از این دریچه ها را خریداری میکنید هر دریچه مخصوص برای مکان های مشخص شده است. بیشتر صدمه هایی که به دریچه های منهول وارد میشود به دلیل رعایت نکردن استاندارد ها و استفاده از دریچه هایی است که کلاس آنها برای مکان ها مورد نظر مناسب نیست اگر از دریچه های ضعیف و پیاده رویی در خیابان ها استفاده کنید صد در صد دریچه ها آسیب میبینند.

منهول چیست و چرا نیاز به محافظت دارد؟

منهول ها منبع و محفظه هایی هستند که در راه های سیستم های زیر زمینی فاضلاب و مخابرات قرار میگیرند و دسترسی کارکنان را به این سیستم های زیر زمینی بسیار راحت تر میکنند. در خیابان ها تعداد زیادی دریچه های منهول مشاهده میشوند که در حال محافظت از منهول ها هستند این روش کمک میکند که در هنگام خرابی و تعمیر نیازی به کندن آسفالت نباشد. سالانه افرادی زیادی در اثر نبود دریچه های منهول به داخل منهول ها و چاه ها سقوط میکنند و حتی باعث از دست دادن جان خود میشوند در واقع این دریچه ها از ما در برابر منهول ها محافظت میکنند.

نکاتی که باید در هنگام خرید رعایت کنیم

درهنگام خرید حتما از یک فروشنده یا بلده کار مشورت بگیرید تا در هنگام خرید این دریچه ها برای شما مشکلی رخ ندهد. حتما از اصالت کالای خریداری شده اطمینان حاصل فرمایید. دریچه هایی که خریداری میکنید باید بدون کوچکترین ترک و شکستگی باشند زیرا در صورت فشار مداوم و گذشت زمان ممکن است تبدیل شکستگی شوند. در هنگام خرید این دریچه ها نامه مخصوص به گارانتی را از فروشندگان دریافت نمایید تا در هنگام صدمه دیدن دریچه ها قادر به تعویض رایگان آن باشید.

برای خرید انواع دریچه های منهول تماس بگیرید.
09120655882
09357893474
09364553535

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید