لوله پلی اتیلن سایز 25 : لوله های پلی اتیلن در سایز کوچک تا بزرگ در انواع مختلفی تولید میشوند و کاربرد های بسیار زیادی دارند. لوله های 3/4 اینچ یا همان 25 یکی از پر فروش ترین لوله ها هستند. خرید لوله پلی اتیلن بیشتر برای آبیاری زمین های کشاورزی استفاده میشود که نیازی به استفاده از لوله های سایز بالا نیست. این لوله ها به دلیل سایز مناسب برای آبیاری از محبوبیت بسیار خوبی برخودار هستند. لوله 25 پلی اتیلن به صورت کلاف هم به صورت شاخه ای تولید میشوند.

لوله پلی اتیلن سایز 25

لوله های پلی اتیلن 3/4 به صورت کلافی تولید میشود همانطور که میبینید این لوله ها به صورت یک لاستیک تولید میشود. اندازه این لوله ها درست اندازه یک چرخ ماشین است و به راحتی میشود انها را حمل کرد. لوله های پلی اتیلن از سایز 16 تا سایز 110 به صورت کلافی تولید میشود. لوله های پلی اتیلن سایز بالا به صورت شاخه های 6 متری و 12 متری تولید میشود. زیرا لوله های پلی اتیلن سایز بالا امکان کلاف شدن را ندارد.

لوله پلی اتیلن سایز 25

لوله های پلی اتیلن از چه چیزی ساخته میشود؟

معمولا لوله های پلی اتیلن از مواد اولیه پلی اتیلن ساخته میشود دقیقا از همان موادی که برای لوله های کاروگیت دوجداره تولید میشود. این مواد دارای انواع گوناگونی به دست می اید که امروزه پر مصرف ترین این مواد مواد گرانول و مواد دست اول است که برای تولید لوله های استاندارد با مواد سفید و P.P مخلوط میشود. از این مواد نیز برای ساخت دریچه های منهول نیز استفاده میشود. مواد پلی اتیلن حتی در این حالت که برای دریچه های منهول پلی اتیلن ساخته میشود از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است که حتی در کلاس های ترافیکی نیز تولید میشود.

خرید لوله پلی اتیلن سایز 25

در هنگام خرید لوله های پلی اتیلن سایز 25 لطفا دقت داشته باشید که لوله ها را به درستی تهیه میکنید. لوله های پلی اتیلن امروزه به دو نوع استاندارد و غیر استاندارد تولید میشود. در هنگام خرید مطمعن شوید که لوله ها از استاندارد کافی برخوردار باشد زیرا در صورت نداشتن استاندارد استفاده از لوله های پلی اتیلن در ابرسانی مشکل ساز خواهد بود.

ویژگی های لوله پلی اتیلن سایز 25
  1. لوله پلی اتیلن 3/4 بسیار راحت حمل میشود.
  2. قیمت بسیار مقرون به صرفه در مقایسه با لوله های دیگر.
  3. وزن بسیار سبک و مقاومت بالا در برابر فشار.
  4. عمر بسیار طولانی در صورت استفاده مناسب و صحیح.
  5. مقاوم در برابر خوردگی و اسید ها.
  6. مقاومت مناسب در برابر اشعه های خورشید و گرما.

انواع مواد اولیه پلی اتیلن

موادPE100 : این مواد از بهترین مواد موجود در بازار است که تمامی قیمت های داده شده به مشتری با توجه به همین مواد داده میشود. این مواد از وزن بسیار سبکی برخوردار است اما این وزن پایین باعث کم شدن مقاومت این لوله ها نمیشود. مقاومت این نوع مواد بسیار خوب است و قیمت لوله های تولید شده با این مواد بسیار مقرون به صرفه است.

موادPE80 : این نوع مواد نیز امروزه تولید میشود. لوله های تولید شده از این مواد از ضخامت بیشتری برخوردار است و با بالاتر رفتن ضخامت این لوله ها مقاومت ان نیز بیشتر میشود. قیمت لوله های تولید شده از این مواد کمی از لوله های تولید شده بت موادPE100 بالا تر است.

موادPE63 : این نوع مواد امروز به صورت مواد منسوخ شده شناخته میشود. این مواد باعث میشد که  لوله ها بسیار سنگین شوند و قیمت انها بسیار بالا برود و همچنین از کیفیت خوبی برخوردار نبود.

کاربرد ها و استفاده از لوله های پلی اتیلن 3/4 اینچ یا 25

  1. از این لوله ها برای آبیاری ها قطره ای نیز استفاده میشود.
  2. این لوله ها در انواع مختلفی تولید میشوند که به صورت استاندارد و غیر استاندارد عرضه میشود.
  3. این لوله ها اگر از نوع گازی باشد برای انتقال گاز ها مناسب میباشد.
  4. تمامی اتصالات برای این سایز از لوله به صورت پیچی و جوشی موجود میباشد.
  5. استفاده از این لوله به دلیل سایز کوچک و وزن پایین بسیار آسان است.
لوله پلی اتیلن سایز 25 کلافی

همانطور که گفتیم این لوله ها هم به صورت کلافی تولید میشوند هم به صورت شاخه ای. کلاف های این لوله ها به صورت 100 متری و 200 متری نیز موجود میباشد که معمولا برای انقتال آب های متوسط و آبیاری قطره ای استفاده میشود. لوله های شاخه ای برای این سایز معمولا دارای ضخامت بالایی نیستند به همین دلیل امکان کلاف کردن آنها وجود ندارد زیرا باعث شکستن لوله میشود. تمامی لوله ها پلی اتیلن تا سایز 90 به صورت کلافی و شاخه ای تولید میشوند اما از سایز 90 به بالا به صورت شاخه ای تولید میشوند.

لطفا برای دریافت قیمت و اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. ما به صورت 24 ساعت پاسخگو هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید