لوله پلی اتیلن سایز۳۲

لوله پلی اتیلن سایز 32 امروزه یکی از پر مصارف ترین لوله ها در زمینه ساخت ساز شهری کشاورزی و صنعتی است.لوله پلی اتیلن دارای درجه های کیفی مختلف است ک در داخل کشور با درجه بندی های مختلف تولید و به فروش می رسد

لوله پلی اتیلن سایز 32

این لوله تولید شده از مواد نا مرغوب است و این لوله برای کابل کشی و عبور دادن آب های سطحی استفاده میشود.برخی از سود جویان این لوله ها را با علامت استاندارد به مصرف کننده با قیمت لوله های استاندارد می فروشند.

لوله پلی اتیلن سایز 32

لوله پلی اتیلن سایز 32 (استاندارد)

این لوله از مواد گرانول و مواد نو استفاده شده و‌ترکیبی است و با ترکیبات و خواص خاصی با یکدیگر ترکیب می‌شوند ک باعث می شود این لوله لب به لب جوش بخورد و از کیفیت بالاتری برخوردار است.

انواع لوله های پلی اتیلن سایز 32

این لوله با بالاترین کیفیت و بهترین متریال تولید و عرضه می شود این لوله دارای ظاهر زیبا و تمیز و شکیل است و از مقاومت و عمر بیشتری نسبت ب لوله ها فوق را داراست.شما مشتریان گرامی می توانید این لوله ها را بالاترین کیفیت از فروشگاه منهول سنتر تهیه کنید.

1_ لوله پلی اتیلن سایز۳۲ (۶بار)

معنی بار یا pn گوشت لوله است و ضخامت لوله این لوله از ضخامت کمی برخوردار است و در مکان هایی ک اب با فشار بالا عبور میکند استفاده نمی شود.این لوله از وزن کمتری برخوردار است.

2_ لوله پلی اتیلن سایز۳۲ (۱۰بار)

این لوله دارای ضخامت بیشتری نسبت به لوله ۶بار است و می توان در اب های پر فشار نیز از آن استفاده کرد. این لوله بسیار با کیفیت و مقرون ب صرفه است و ان را می شود با کمترین قیمت تهیه کرد.

اتصالات پلی اتیلن

این لوله دارای اتصالات پیچی است و می توانید خودتان این لوله ها را ب یکدیگر با کمترین هزینه و بدون استفاده از استادکار این لوله ها را بهم اتصال دهید.

 

منهول سنتر ضمن تشکر از شما مشتریان گرامی در نظر دارد که لوله پلی اتیلن سایز۳۲ را با کمترین قیمت در انواع کیفیت ها در اختیار شما مشتریان گرامی بگذارد .مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره های دفتر تماس حاصل فرمایند تا مشاوره مناسب را از کارشناسان ما دریافت نماین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید