لوله پلی اتیلن سایز 40 : فروش و قیمت لوله های پلی اتیلن امروزه در هر سایزی بسیار زیاد است و این لوله ها از محبوبیت بسیار خوبی برخودار هستند. لوله های از جنس پلی اتیلن دارای تنوع بالایی در سایز هستند که تایین قیمت و انتخاب لوله ها را آسان تر میکند. همچنین این لوله ها در هر سایزی مخصوصا سایز 40 در فشار های باری یا همان فشار اتمسفر مختلفی تولید میشود. فشار های اتمسفر همان فشاری است که سیالات هنگام عبور از لوله از داخل به آن وارد میکنند.

لوله پلی اتیلن سایز 40

لوله های پلی اتیلن در فشار های 10 بار تا 16 تولید میشود.این لوله ها به صورت فاضلابی نیز تولید میشود که 4 بار فشار تولید میشود. این لوله به صورت شاخه های 6متری و 12 متری تولید میشود و کلاف نمیشود. ویژگی های لوله های پلی اتیلن عبارتند از:
1_ وزن بسیار سبک و حمل و نقل آسان.
2_ قیمت بسیار مقرون به صرفه دربرابر لوله های دیگر.
3_ مقاومت در برابر اشعه های UV.
4_ مقاومت در برابر اسید ها و خورندگی‌.
5_ نصب بسیار آسان به دلیل انعطاف پذیری

لوله پلی اتیلن سایز 1.1/4 اینچ

لوله های PE به صورت مواد مذاب تولید میشود و به داخل قالب های لوله ریخته میشود لوله های پلی اتیلن سایز 40 در قالب 40 تولید میشود و فشار اتمسفر را تنظیم و تولید می‌کنند . قیمت این لوله ها با توجه به وزن لوله در یک متر محاسبه میشود تا قیمت متری از آن لوله حساب سود. بعد از اینکه لوله ها در قالب ریخته شد باید به کمک آب سرد و هوای سرد خنک شود تا به مقاومت دلخواه برسد.

انواع لوله های پلی اتیلن

لوله های پلی اتیلن در انواع مختلف تولید میشود که به صورت استاندارد و غیر استاندارد تولید میشود. این لوله ها از کوچکترین سایز 16 تا بزرگترین سایز 2500 تولید میشود. لوله های استاندارد برای انتقال آب های پر فشار و آب های آشامیدنی نیز استفاده میشود اما از لوله های غیر استاندارد برای انتقال آب های پر فروش استفاده نمیشود زیرا این لوله ها آسیب میبیند. از این لوله ها برای انتقال آب آشامیدنی نیز استفاده نمیشود زیرا روی کیفیت آب تاثیر میگذارد.

لوله های تکجداره و دوجداره

این لوله ها به صورت تکجداره و دوجداره تولید میشود که به آن لوله‌های دوجداره یا کاروگیت میگویند. کاربرد این لوله ها برای استفاده در سیستم های فاضلابی و آب های سطحی است. این لوله ها فشاری که تحمل میکند 4 بار است و حداکثر تحمل آن 5 بار است. اگر فشار آب بیشتر از لوله ها شد باید سایز لوله هارا تغییر داد. لوله های تکجداره همان لوله های پلی اتیلن است که از یک جداره ساخته شده است

لوله پلی اتیلن سایز 40

روش ساخت لوله پلی اتیل سایز 40 چگونه است؟

بله از مواد پلی اتیلن برای ساخت دریچه های منهول نیز استفاده میشود دریچه هایی که با این مواد ساخته میشود به نام دریچه های پلی اتیلن شناخته میشود. این دریچه ها از مقاومت بسیار خوبی در برابر فشار برخوردار هستند. این نوع دریچه ها از هر لحاظ دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند. وزن بسیار با وجود تحمل فشار بسیار بالا. مقاومت در برابر اشعه های خورشید و اسید ها از مهمترین انها است. اما چیزی که این دریچه ها را بسیار محبوب کرده است قیمت بسیار مقرون به صرفه این دریچه ها است. این مواد برای لوله های پلی اتیلن نیز همین ویژگی ها را دارد.

برای خرید و دریافت قیمت دقیق لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم با تشکر از شما منهول سنتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید