لوله کاروگیت سبک : لوله های کاروگیت به دلیل ویژگی های زیادی دارد مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته است. قیمت این لوله ها از تمامی لوله های موجود در ایران پایین تر میباشد حتی در تمامی دنیا اما چرا باید این لوله ها این قیمت برای آنها در نظر گرفته شده باشد این به این معناست که کیفت لوله ها بد است؟ خیر لوله های دوجداره سبک یا همان لوله کاروگیت سبک برای انتقال آب های سطحی است و به هیچ وجه نمیشود از این لوله ها برای فشار های بالای آب استفاده کرد. قیمت این لوله ها سبب شده که حتی از این لوله ها برای انتقال آب های کشاورزی نیز استفاده بکنند. کاربرد اصلی این لوله ها برای انتقال آب فاضلاب است که به قدری از لوله ها برای فاضلاب استفاده شده است این لوله ها را نیز به نام لوله فاضلابی نیز میشناسند.

لوله کاروگیت سبک

لوله کاروگیت سبک

لوله کاروگیت سبک از مزایا بسیاری برخوردار است نسبت به لوله های قدیمی بطور مثال در لوله های بتنی از مشکل اب بندی نشدن برخوردار است ، در لوله کاروگیت ب دلیل تولید شدن با به روزترین تکنولوژی به راحتی ابندی میشود اگر بخواهم راحتتر برایتان توضیح دهیم این لوله را حتی خودتان هم میتوانید نصب کنید و نیاز به استادکار و اتو برای جوش دادن لوله ندارید چون این لوله به صورت فیتینکی در یکدیگر فرو میروند (دو سر لوله کوپلری قرار دارد که اتصالات از جمله زانو سه راه به ان وصل شده و به راحتی در یکدیگر فرو می روند و در جای مناسب خود قرار میگیرد).

وزن لوله کاروگیت سبک

در گذشته هر چه وزن یک لوله بیشتر میشد از مقاومت و ضخامت بیشتری برخوردار میشد و این موضوع مصرف کننده را به دلیل وزن بالا دچار مشکل میکرد (در حمل نقل و نصب……)اما امروزه با تکنولوژی تولیدی بالا و به روز لوله کاروگیت از وزن بسیار پایین و تحمل بار بسیار بالایی برخوردار است که مشکل های مشتریان از جمله حمل نقل و جا به جایی را حل کرده است و شما مشتریان میتوانید این لوله را نصب کنید و نگران چیز دیگری نباشید زیرا عمر این لوله تا ۵۰سال است.

ویژگی های لوله کاروگیت سبک

  1. این نوع لوله از وزن بسیار پایینی برخوردار است.
  2. قیمتی که برای این لوله ها در نظر گرفته شده است بسیار مقرون به صرفه است.
  3. این لوله ها دارای مقداری انعطافپذیری هستند.
  4. حمل و نقل لوله های سبک کاروگیت بسیار راحت است.
  5. نصب و اجرای این لوله بسیار راحت میباشد.
  6. عمر این لوله در صورت استفاده صحیح تا 60 سال نیز میبرند.
شکل ظاهری لوله کاروگیت سبک

شکل ظاهری لوله کاروگیت سبک بسیار زیبا و با یک نگاه میتوانید تفاوت و تکنولوژی را در ان نسبت به دیگر لوله های بازار حس کنید این لوله به صورت حلقه است و به رنگ مشکی است (رنگ مشکی به دلیل استفاده کردن از مستربچ است)و داخل آن به رنگ زد و بسیار صاف و سیقلی و لیز است ، حال دلیل این نحوه و شکل تولید چیست داخل ان که به رنگ زرد و بسیار صاف سیقلی است ، خب در گذشته مشکل مسدود شدن شریان فاضلاب وجود داشت که دلیل ان گیر کردن اشیا و فاضلاب داخل ان بود کارشناسان با این روش داخل این لوله رو بسیار لیز کردند و این لوله خود ب خود فاصلاب را ب بیرون هدایت میکند و دیگر مشکل گرفتگی و بوی بد فاضلاب را نخواهید داشت ، شکل حلقوی لوله نیز به این دلیل است ک شما این لوله رو در زیر خاک کار می‌گذارید و اگر وزنی بر روی ان بیایید دیگر نمیشکند (زیر فشار تحمل بالایی دارد).

برای خرید لوله های کاروگیت و دریافت قیمت لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید