لوله کاروگیت سایز۵۰۰

لوله کاروگیت سایز 500 : امروزه یکی از بزرگترین دردسرهای ساختمان هدایت فاصلاب به شبکه فاضلاب شهری است در گذشته از لوله های مختلفی استفاده میشد. این لوله ها مشکل های فراوانی در پی داشت ب طور مثال لوله پلیکا بسیار جنس ضعیف و شکننده داشت و در صورت نصب بد مشکل ساز می شود و جنس دیگر این اتصالات بتنی هستند. در صورت نصب به مشکل نصب کردن بر خواهید خورد چون شبکه فاضلاب زیر زمین است شما زحمت کندن و پول کارگر را نیز دارید و هزینه های گزاف به گردن مشتری می گذارد و یکی از مهم ترین مشکلات سخت بودن در اتصال و زمان بر بودن این لوله های قدیمی است. پیشنهاد ما برای شما مشتریان گرامی لوله کاروگیت سایز۵۰۰ است که تولید شده با به روز ترین دستگاه ها در ایران است و کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کننده های این لوله است.

لوله کاروگیت 500

لوله کاروگیت ۵۰۰ از مزایا بسیاری برخوردار است نسبت به لوله های قدیمی بطور مثال در لوله های بتنی از مشکل اب بندی نشدن برخوردار است و اتصال دادن انها بسیار سخت و زمان بر است ، در لوله کاروگیت ب دلیل تولید شدن با به روزترین تکنولوژی و روش های مهندسی شده به راحتی ابندی میشود اگر بخواهم راحتتر برایتان توضیح دهیم این لوله را حتی خودتان هم میتوانید نصب کنید و نیاز به استادکار و اتو برای جوش دادن لوله ندارید چون این لوله به صورت فیتینکی در یکدیگر در یکدیگر جا میگیرند و این لوله ها ب صورت فابریک دارای کوپلر هستند و شما نیاز به پرداخت هزینه برای ان ندارید (دو سر لوله کوپلری قرار دارد و تمامی اتصالات از جمله زانو سه راه به ان وصل شده و به راحتی در یکدیگر فرو می روند و در جای مناسب خود قرار میگیرد).

لوله کاروگیت قطر 500

در گذشته هر چه وزن یک لوله بیشتر میشد از مقاومت و ضخامت بیشتری برخوردار میشد و تحمل بار ان لوله در برابر فشار بیشتر میشد . این موضوع مصرف کننده را به دلیل وزن بالا دچار مشکل میکرد و سنگینی ان مشتری را ازار میداد (در حمل نقل و نصب……)اما امروزه با تکنولوژی تولیدی بالا که در ایران تولید میشود و لوله کاروگیت از وزن بسیار پایین و تحمل بار بسیار بالایی برخوردار است که مشکل های مشتریان از جمله حمل نقل و جا به جایی را حل کرده است که شما مشتریان میتوانید این لوله رو حتی با یک دست بلند کنید و شما مشتریان میتوانید این لوله را نصب کنید و نگران چیز دیگری نباشید زیرا عمر این لوله تا ۵۰سال است.

لوله 500 کاروگیت

شکل ظاهری لوله کاروگیت سبک بسیار زیبا و با یک نگاه میتوانید تفاوت و تکنولوژی و روش تولیدی به روز این لوله را با دیگر لوله ها متوجه شوید که در ان نسبت به دیگر لوله های بازار حس کنید این لوله به صورت حلقه است

لوله کاروگیت سایز 500

قیمت لوله کاروگیت سایز 500

مروزه یکی از عمده ترین مشکلات تولید کنندگان مواد اولیه و قیمت بالایه این مواد است و کمبود مواد اولیه و صرفه جویی در ان خیلی مهم و هر چه لوله سنگین تر باشد مواد استفاده شده در بیشتر میشود در نتیجه لوله سنگین تر و گران تر میشود ولی لوله کاروگیت سبک به دلیل وزن کم از قیمت پایین تری نیز برخوردار است.

 

موارد مصرف لوله کاروگیت سایز۵۰۰

لوله کاروگیت سایز۵۰۰ در ساختمان به طور مثال در برای هدایت اب ها و فاضلاب های شهری استفاده میشود
در کارخانه جات ،ساختمان های مسکونی و اداری ، شرکت ها ، اب و فاضلاب ، شهرداری ها استفاده میشود .

برای دریافت مشاوره و دریافت اطلاعات لوله های کاروگیت لطفا با شماره های ما در تماس باشید. مشاورین ما به صورت 24 ساعت اماده پاسخگویی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید