دریچه منهول در خرم آباد : استاده از دریچه های منهول در تمامی نقاط و شهر ها ضروری است و کم توجه به استفاده از این پوشش های منهول باعث ایجاد اتفاق های ناگواری میشود. کاربرد اصلی دریچه های منهول این است که از افتادن افراد و وسایل نقلیه در چاه ها و منهول ها جلوگیری کند. بیشتر دریچه های منهول در خرم آباد به سرقت میرود آیا این دریچه ها کاربرد های دیگری دارد؟ خیر این دریچه ها تنها یک کاربرد دارد ولی برای بازیافت مواد اولیه آن بعضی از دریچه ها را به سرقت میبرند که راه حل هایی نیز برای آن وجود دارد.

دریچه منهول در خرم آباد

امروزه در کانال های خبری و شبکه های خبر از دزدیده شدن دریچه های منهول گفته میشود که به غیر از دزدیده شدن آسیب های جانی و مالی دیگری نیز در بر دارد. این اسیب های هنگامی که دریچه ها در جای خود نیست رخ میدهد و بیشتر برای موتور سوانی رخ میدهد که در داخل این چاه ها می افتند. برای جلوگیری از این مشکل راه های بسیار زیادی وجود دارد که عبارتند از : 1. استفاده از دریچه هایی کمتر از دیگر دریچه ها دزیده میشود و ارزش دزدیدن ندارد. 2. قفل دار کردن دریچه ها برای امنیت بیشتر دریجه ها 3. در هنگام دزیده شدن دریچه ها با نصب تابلو های خطر و یا علامت دور تا دور چاه را ببندیم تا خطری افراد در حال عبور را تهدید نکند.

دریچه منهول در خرم آباد

فروش دریچه منهول در خرم اباد

شرکت منهول سنتر برای کسب رضایت شما مشتری های عزیز و راحتی شما هم دریچه های خودرا به صورت تکی و هم به صورت عمده به بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به فروش میرساند. همچنین خدمات ما هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری میباشد خدمات آنلاین برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا نیز انجام میشود. قیمت دریجه های منهول در تمامی سایز ها دارای لیست قیمت میباشد اما در بیشتر شهر ها ممکن است قیمت این دریچه ها با قیمت لیست و کارخانه ما متفاوت باشد زیرا حمل و نقل دریچه ها دارای هزینه ای جداگانه میباشد که ممکن است بر روی قیمت دریچه ها تاثیر بگذارد.

ویژگی های دریچه های منهول فاضلابی 

  1. مقاومت بالا در برابر فشار های وارد شده به دریچه.
  2. حفظ مبلمان شهری در هنگام جایگذاری دریچه ها.
  3. عمر طولانی مدت تا حدود 50 سال در صورت استفاده صحیح.
  4. حفظ امنیت در هنگام عبور و رفت آمد افراد.
  5. محافظ فاضلاب برای جلوگیری از سقوط اشیاء دیگر

برای دریافت قیمت و دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستیم.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید