دریچه منهول در دماوند : دریچه های منهول انواع مختلفی دارند و همین باعث میشود که کاربرد های این پوشش های منهول و ویژگی های آنها متفاوت باشد برای مثال با این سوال شروع میکنیم که برای دماوند چه دریچه ای مناسب است؟ برای استفاده از دریچه های منهول در این شهر باید دقت داشته باشید که در زمستان ها بسیار سرد و یخ بندان است پس باید از دریچه ای استفاده کنید که در برابر سرما مقاومت داشته باشد و خشک یا شکسته نشود. اکثر دریچه ها را میشود در این مناطق استفاده کرد اما برای استفاده بهتر پیشنهاد میشود حتما قبل از خرید از فروشندگان این محصول مشاوره دریافت کنید.

دریچه منهول در دماوند

دریچه منهول در دماوند

همانطور که گفتیم تمامی دریچه های شرکت منهول سنتر را میتوانید به راحتی در شهر دماوند استفاده کنید بجز یک نوع دریچه که به صورت پلاستیکی تولید میشود اما دیگر دریچه های میتوانید استفاده که از جنس چدن گرفته تا جن کوپلیمر تمامی آنها مقاوم در برابر سرما و یخ زدگی هستند. توجه داشته باشید که کلاس تولید شده و یا مقاومت دریچه هیچ ربطی به مقاومت آن در برابر سرما ندارد و بر روی ویژگی تاثیری ندارد و تنها تاثیر کلاس ها روی دریچه ها وزن آن و تحمل فشار آن میباشد. اگر از دریچه ای مناسب استفاده نکنید خطراتی که شما را تهدید میکند عبارتند از :

  1. شکستن دریچه و به خطر افتادن جان و مال شما
  2. سرقت راحت تر وسایل داخل منهول و چاه
  3. سقوط چرخ خودرو به داخل چاه
  4. سقوط اشیاء و حیوانات به داخل منهول و چاه ها
  5. و از همه مهتر هزینه اضافی برای خرید دوباره دریچه منهول

آیا میتوان دریچه های منهول را در برابر سرما عایق کرد؟

هرچیزی امکان پذیر است اما چرا باید وقتی امکان خرید دریچه های مناسب دیگری وجود دارد حتما باید از دریچه ای استفاده کنیم که الزامات لازم برای مکان مورد استفاده را ندارد؟ با این کار هم هزینه شما بالاتر میرود و هم امنیت کافی را ندارید. اگر در مناطقی زندگی میکنید که مانند دماوند زمستان های بسیار سردی دارد باید از دریچه های استفاده کنید که مناسب این آب و هوا باشد مانند نانوکامپوزیت ها و یا دریچه های چدنی که به راحتی میتوان از آنها برای این مناطق سرد سیر و یخبندان استفاده کرد. همچنین برای اطمینان بیشتر از دریچه هایی استفاده کنید که ضمانت نامه شکستگی نیز دارند تا در صورت وجود مشکل تمام دریچه برای شما تعویض گردد.

خرید دریچه منهول در شهر دماوند

متاسفانه در حال حاظر نمایندگی برای فروش دریچه های منهول در این شهر وجود ندارد اما شما میتوانید برای خرید و دریافت قیمت با شماره های ما تماس بگیرید و دریچه مورد نظر خود را سفارش دهید و از نظر سایز و اندازه خیالتان راحت باشد تمامی دریچه ها به صورت سایز استاندارد تولید شده است. همچنین میتوانید به صورت حضوری خرید خود را از نمایندگی های شهر تهران و کرج و هشتگرد نیز انجام دهید. قیمت ها در تمامی نمایندگی ها به یک صورت بوده و دریچه ها دارای استاندارد ملی en124 بود و دارای ضمانت و گارانتی نیز میباشند.

با توجه به نوسانات قیمت برای دریافت قیمت و همچنین دریافت لیست قیمت دریچه ها لطفا با شماره های ما در تماس باشید و یا در شبکه های اجتماعی با ما در ارتباط باشید با تشکر منهول سنتر.
keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید