لوله پلی اتیلن

لوله پلی اتیلن یکی از بزرگ ترین مصارف صنعتی کشاورزی و ساختمانی در دنیاست که از جواب خود را در تمامی این پروژه ها ب خوبی پس داده است. اولین کارخانه لوله پلی اتیلن در المان ودر شهر فرانکفورت پر سال ۱۹۵۴تاسیس شد و تولید آن تا ۴سال پس از تاسیس اولین کارخانه به ۱۷هزار تن رسید و تا سال۱۹۶۲تولید آن به ۲۰۰هزار تن افزایش پیدا کرد .لازم ب ذکر است مواد پلی اتیلن اولین بار کشور انگلستان مورد ازمایش قرار گرفته بود در سال ۱۹۳۳و اولین بار در کشور المان تولید شد.

لوله پلی اتیلن در جهان

با پس دادن امتحان ها و موفقیت در انواع پروژه ها در اروپا تولید لوله پلی اتیلن ب قاره امریکا و آسیا را پیدا کرد و کشور آمریکا و ژاپن جز اولین تولید کنندگان ان در این قاره ها بودند.امروزه تولید پلی اتیلن در جهان به ۲۹میلیون تن در سال رسیده ک ۴میلیون تن ان صرف تولید لوله پلی اتیلن میشود. لوله پلی اتیلن یکی از بزرگترین مشتقات اتیلن است زیرا محققان و دانشمندان مدت زیادی ب دنبال پیدا کردن جایگزینی برای لوله های سیمانی سفالی و اهنی بودند و در نتیجه از این لوله ب خوبی استقبال شد.

لوله پلی اتیلن در ایران

ایران یک کشور صنعتی با منابع و ذخایر بالاست ک این لوله ها را به‌خوبی و با بالاترین کیفیت تولید و عرضه میکند و کارخانه هایی زیادی مشغول ب تولید این لوله با ارزش هستند. لوله های تکجداره باید طوری طراحی شوند که تمام استاندارد های داخلی و خارجی را به مراتب داشته باشد. زیرا این لوله های باید در تمامی شهر های کشور های دنیا استفاده بشود که هرکدام دارای اب و هوای مختلفی هستند و لوله ها باید این شرایط را تحمل کند.

لوله پلی اتیلن

خواص لوله پلی اتیلن

  1. لوله تکجداره در برابر اسید ها و خورندگی مقاوم است.
  2. قیمت بسیار پایین تر در مقایسه با لوله های دیگر.
  3. انعطافپذیری در هنگام نصب لوله ها.
  4. تولید در سایز های مختلف و حمل و نقل اسان.
  5. عمر بسیار طولانی در صورت استفاده صحیح.
اتصالات پلی اتیلن

لوله تکجداره به راحتی اتصال میابد و اتصالات ان در انواع پیچی و جوشی موجود است و با کمترین حرارت جوش و اتصال می یابد. اتصالات پیچی نیز به سادگی به لوله ها پیچ میشود و نیاز به جوش دارد و دستگاهی برای جوش دادن و تنها با یک باز و بست کردن اتصال ها انها به راحتی به لوله ها پیچ میخورد.

ویژگی های لوله تکجداره

این لوله پر برابر اسید و مواد شیمیایی ب دلیل ساختار خاص خود کاملا مقاوم است و شکلی خود را از دست نمیدهد. این لوله در برابر زلزله در زیر خاک مقاوم است و با زمین لرزه تا حدی مقاوم است. این لوله ب رنگ مشکی و داری ظاهر صاف و بدون ضایعات است. مقاومت در برار حرارت لوله تکجداره در برابر نور و اشعه فرا بنفش مقاوم است. عمر لوله تکجدراه در صورت استفاده درست تا ۵۰سال است.

لوله تکجداره کلافی

لولهتکجداره ی صورت کلاف های ۱۰۰متری تولید و ارزه می شود.مواد لوله تکجداره در دو نوع موادPE100وPE80 تولید می شود.

  1. لوله تکجداره PE100

لوله هایی که با نوع مواد تولید میشوند سبک هستند و از ضخامت کمتری برخوردارند چ مقاومت و تکنولوژی بالاتری در ساخت انها بکار رفته

2. لوله تکجداره PE80

این نوع لوله از ضخامت و‌ وزن بیشتری برخوردار هستند.

3.لوله تکجداره PE63

این نوع مواد امروزه تولید نمیشود و منسوخ شده است.همانطور که در تصویر رو به رو نگاه میکنید لوله های تکجداره دارای ضخامت هستند که در مواد های تولید شده این ضخامت تقییر میکند.

لوله پلی اتیلن

خرید لوله : لطفا در هنگام خرید لوله های پلی اتیلن از استاندارد لودن لوله ها اطمینان حاصل فرمایید. همچنین در انتخاب فشار مناسب برای لوله ها حتما دقت داشته باشید

برای دریافت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت های بروز لطفا با ما در تماس باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید