لوله پلی اتیلن درجه دو : لوله های پلی اتیلن درجه برای چه چیزی تولید میشوند؟ کاربرد اصلی این لوله ها چیست؟ لوله های پلی اتیلن که به صورت درجه دو تولید میشود از قیمت بسیار پایین تری نسبت به لوله های استاندارد دارند زیرا از لحاظ تحمل فشار و جنس بسیار تفاوت دارند. معمولا لوله های پلی اتیلن درجه دو برای انتقال آب ها و گاز ها استفاده نمیشود و برای مصارف دیگری کاربرد دارد.

لوله پلی اتیلن درجه دو

لوله پلی اتیلن در تحمل بارهای مختلف تولید می شود که عبارتند از لوله پلی اتیلن ۶ بار ، ۸بار ، ۱۰بار ، که با توجه به نیاز مشتری تولید و به فروش میرسد.وزن لوله های پلی اتیلن مشخص شده و استاندارد می باشد و جدول وزنی خود را دارد وزن این لوله ها طبق سایز و فشار کاری لوله تعیین شده و یک لوله برای گرفتن مهر استاندارد و استفاده برای کارهای مختلف باید این وزن ها را رعایت کرده و طبق استاندارد آن را تولید کند.

لوله پلی اتیلن درجه 2

یکی از دلایلی که لوله پلی اتیلن جایگزین لوله های قدیمی شد ، وزن کم ان بود و مشتری را به هنگام خریداری و حمل آن به شهر محل مورد استفاده دچار مشکل نمی کند ، برای خریدار خریداری این دوره به صرفه تر است.قیمت لوله پلی اتیلن نسبت به بقیه لوله ها بسیار به صرفه تر است ، اگر شما دست استفاده از لوله پلی اتیلن درجه ۲ را نیز داشته باشید قیمت آن بسیار پایین تر از لوله پلی اتیلن استاندارد است و اگر شما در محل استفاده توانایی اجرای این دوره را داشته باشید این دوره برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

لوله پلی اتیلن سایز 20

ویژگی لوله های درجه 2 چیست؟

عمر لوله پلی اتیلن درجه ۲ بسیار زیاد است اگر شما این لوله را در محل مناسب جایگذاری و نصب و استفاده کنید ، این لوله سالیان سال برای شما به خوبی کار خواهد کرد و از آنجا که فرسایش پذیری پلاستیک و پلی اتیلن بسیار پایین است این لوله حتی هنگام استفاده در خاک دچار مشکل نمی شود و از آنجا که جنس آهنی در آن به کار نرفته است در هنگام عبور آب دچار زنگ زدگی نمیشود.

کاربرد لوله های پلی اتیلنی درجه دو چیست؟

لوله پلی اتیلن برای استفاده در کشاورزی ، مناطق ، صنعتی ، ساختمانی ، شهری ، بسیار مناسب است زیرا همین دلیل عمر مفید بالایی دارد و شما را دچار مشکل نخواهد کرد.
شما مشتریان برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لوله های پلی اتیلن و نصب آن در محل مورد نظر میتوانید با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

لوله پلی اتیلن مانند دیگر لوله ها از اطلاعات اتصالات جوشی و فاضلابی برخوردار است ، اما خبر خوب برای کسانی که نمی خواهند هزینه استادکار و جوش این دوره ها برای اتصال دادن به یکدیگر را دهند می‌توانند اتصالات پیچی برای اتصال دادن لوله ها را به یکدیگر تهیه کنند.

تولید و پخش لوله پلی اتیلن درجه ۲

شرکت منهول سنتر تولید کننده و پخش کننده لوله های پلی اتیلن در کشور برای سهولت در خرید کارشناسان خود را برای راهنمایی بیشتر در اختیار مشتریان قرار داده لطفاً برای کسب اطلاعات و خریداری منطبق با نیاز خود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید‌.

 

برای خرید و دریافت قیمت لوله های پلی اتیل که به صورت درجه دو تولید شده اند لطفا با شماره های ما در تماس باشید ما به صورت 24 ساعت آماده پاسخگویی هستیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید