دریچه منهول چدن داکتیل

دریچه منهول چدن داکتیل : همانطور که در پست های قبل خواندید دریچه منهول چدن داکتیل یکی از زیر مجموعه های اتصالات چدنی و سازه های چدنی است. این نوع دریچه ها بسیار مقاوم و دارای بسیاری ویژگی های خاص هستند که در ادامه مطلب آن می پردازیم.

چکش خواری دریچه منهول چدن داکتیل

این نوع دریچه چکش خواری بسیار زیادی دارد این به چه شاید برای شما پیش آمده باشد که هنگام باز نشدن دریچه به دلیل رسوب گل و لای و گرد و خاک به آن با چکش ضربه وارد کرده باشید. اما نه تنها دریچه باز نشده بلکه شکسته و درون منهول ریخته میشود. درسته دریچه ای که به آن ضربه وارد کردید چکش کار نبوده و به آن آسیب رسیده است. اما دریچه های منهول چون داشتی نشکن و چکش خوار هستند یعنی به هیچ وجه امکان خرد شدن و شکستن آنها وجود ندارد.

دریچه چدن داکتیل

این نوع دریچه مقاومت بسیار خوبی در برابر حرارت و گرمای مستقیم نیز دارد به طوری که از آن برای شهرهای بسیار گرم استفاده می شود. زیرا از همه در جهان می شود در آب و هوای بسیار گرم و سوزان استفاده کرد زیرا امکان آب شدن و شل شدن دریچه ها وجود دارد. در آزمایشگاه دریچه های داکتیلی در برابر حرارت مستقیم حرارت مقاومت نشان دادند. اما آیا مقاومت این دریچه ها به اندازه دیگر دریچه ها هست یا جواب این سوال در ادامه مطلب مشخص شده است.

دریچه منهول چدن داکتیل
چدن داکتیل

مواد چدن داکتیل از بهترین نوع آلیاژ های چدنی هستند که برای تولید دریچه ها بسیار کاربرد دارند. زیرا مقاومتی که آنها از خود نشان می دهند در هیچ دریچه‌ای مشاهده نمی‌شود. اما پس چرا استفاده از این دریچه ها در تمامی مناطق امکان همانطور که شما می دانید دریچه های چدنی بسیار به سرقت می رود مخصوصاً هنگامی که قیمت چدن و آهن رو به افزایش باشد. به همین دلیل نمی شود از این دریچه ها در خارج از شهر و دور از دید کسی از آن استفاده کرد و باید از دریچه های استفاده کرد که ارزشی برای به سرقت رفتن و بازیافت نداشته باشد.

شکل ظاهری دریچه منهول چدن داکتیل

شکل ظاهری آن ها تقریباً با دریچه های چدنی یکی است زیرا در قالب های مشابه تولید می شود. اما موادی که برای تولید این دریچه‌ها استفاده می‌شود مواد نو و درجه یک می باشد به همین دلیل رنگ شفاف و زیبا دارد. این دریچه ها مانند دیگر دریچه ها همراه با طوقه یا قاب و فریم تولید می شود که این تورها نیز از جنس همان چدن داکتیل تولید می شود. زیرا اگر درب منهول باید فشار بیشتری تحمل کند حقوق نیز باید این فشار را تحمل کند پس نمی شود که آنها را از جنس های مختلفی تولید کرد.

انواع دریچه منهول چدن داکتیل

دریچه منحول چدن داکتیل در سایزهای کوچک ۲۰ سانت که برای کنتور ها استفاده می شود تولید و تا سایز ۸۰ که برای دریچه های مخابرات و چاه های مخابراتی است تولید می شود. اما آیا میشود این دریچه ها را در شکل ها و اندازه های دلخواه تولید بله بیشتر کارگاه های تولید این دریچه ها در تیراژهای بالا امکان ثبت سفارش را برای مشتری ها فراهم نموده اند تا در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف دریچه های خود را سفارش دهند.

فروش دریچه منهول چدن داکتیل

شرکت منهول سنتر قصد دارد که با مناسب ترین قیمت بالاترین کیفیت ممکن این دریچه ها را در خدمت مشتری های عزیز قرار دهد. لطفاً در هنگام خرید توجه داشته باشید که این دریچه ها حتماً از جنس های درجه یک و مواد نو تولید شده باشد. جنس های مشابه زیادی در بازار با نام های دریچه چدن داکتیل به فروش میرسد حتماً قبل از خرید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت قیمت های به روز و دریافت مشاوره رایگان با شماره های ما تماس حاصل فرمایید مشاورین ما به صورت ۲۴ ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به شما مشتری های عزیز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up
Phone icon
09120655882
برای دریافت قیمت روی شماره کلیک کنید